לאחר כשבוע: הישראלי בן ה-26 שנעדר במצרים אותר - ושב לביתו

משטרת ישראל הודיעה על הימצאו של אביב סלובודקין בסיני, שהקשר עמו נותק כאשר היה בפראפרה שבמערב המדינה. הצעיר חצה את הגבול בתחילת החודש. אביו יבגני: "קיבלנו בשורות טובות"

זמן צפייה: 00:19

המשטרה הודיעה היום (ראשון) כי אביב סלובודקין בן ה-26, שטייל במצרים והקשר עמו נותק ביום ראשון בשבוע שעבר כאשר היה בפראפרה שבמערב המדינה, אותר בסיני - וחזר לביתו שבבאר שבע. סלובודקין עבר את הגבול בתחילת החודש. אביו יבגני הודה לאלה שסייעו בחיפושו ואמר: "קיבלנו בשורות טובות".

כזכור, ביום חמישי פורסמה הודעה לציבור המבקשת עזרה בחיפושים אחרי הצעיר. ממשרד החוץ נמסר כי "הנושא מוכר ומטופל. המחלקה לישראלים בחו"ל, באגף הקונסולרי במשרד החוץ וקונסול ישראל בקהיר דודו בן כליפא מכירים את הפרטים ובודקים מול הגורמים הרלוונטיים במקום".

לכתבות נוספות בנושא >>

ישראלי בן 26 נעדר במצרים; משרד החוץ: "הנושא מוכר ומטופל"

כעבור 22 שנים: גופת נעדר אותרה במכונית – באמצעות "גוגל מפות"

אביב סלובודקין, מטייל בסיני ואבד עימו הקשר לפני 4 ימים
אביב סלובודקין, מטייל בסיני ואבד עימו הקשר לפני 4 ימים | צילום: פייסבוק

אחותו של אביב פרסמה פוסט בפייסבוק בו היא מבקשת עזרה באיתורו. לדבריה, בפעם האחרונה שאביב יצר קשר הוא היה בפראפרה, נווה מדבר במערב מצרים.

בשבוע שעבר, לקראת החגים, המטה ללוחמה בטרור פרסם אזהרת מסע לסיני כאשר רמת האיום עומדת על 1 - איום קונקרטי גבוה מאוד. "מומלץ לישראלים השוהים שם לצאת לאלתר מהאזור ולשוב ארצה", נכתב באזהרה, "כמו כן, נבקש ממשפחות הישראלים השוהים בסיני ליצור קשר עמם ולעדכנם באזהרת מסע זו. בנוסף, המל"ל ממליץ בתוקף לכל אלו המבקשים לצאת לסיני להימנע מלעשות זאת".