ניפוץ שמשה, בעיטות ברכב: צוות חדשות 13 הותקף בי-ם • תיעוד

כתב וצלם חדשות 13 הותקפו על ידי המון זועם סמוך למאה שערים כאשר הגיעו לדווח על הנעשה בשכונה, נאלצו להימלט - ולעלות לשידור תוך כדי נהיגה ברכב. המשטרה לא הייתה באזור

זמן צפייה: 02:07

צוות חדשות 13 הותקף היום (ראשון) סמוך למאה שערים בירושלים כאשר הגיע לדווח מהנעשה בשכונה. המון זועם תקף את הכתב יוסי אלי ואת הצלם, שנאלצו להימלט מהמקום ולעלות לשידור תוך כדי נהיגה ברכב.

התקרית אירעה באזור כיכר שבת, כאשר המון של חרדים קיצונים התנפל על הצוות, בעט ברכב וניפץ את שמשת הרכב. במקביל, רדפו התוקפים אחר השוטרים שהיו במקום בניסיון להבריחם.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-articles-part-04101527' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד התקיפה בירושלים' kid='1_xuiemo5h' duration='275'']

עוד בחדשות 13:

התקהלויות ועימותים עם המשטרה: הפרת ההנחיות במגזר החרדי נמשכת

2,558 נדבקים ביממה – ירידה נוספת בשיעור הבדיקות החיוביות

מ"מ המפכ"ל: "לא נתעלם מהפרות חוק בוטות במחאות ובכל מקום אחר"

צוות חדשות 13 הותקף במאה שערים
צוות חדשות 13 הותקף במאה שערים

מקרה זה מגיע ברקע המשך הפרת הנחיות הסגר בקרב המגזר החרדי, שנצפו בירושלים, בביתר עילית ומודיעין עילית. בבני ברק, האדמו"ר מביאלא קרא לחסידיו "להשאיר הכול פתוח ולא לצרף למניינים את המלשינים".

בתוך כך, כוחות משטרה פשטו על בית כנסת של הפלג הירושלמי במודיעין עילית, עקב הפרת ההנחיות. במקום התפתחו עימותים, כאשר בין היתר שוטר תועד כשהוא משליך דלי על ילד בן 10, חונק אותו וגורר אותו לניידת.

מהמשטרה נמסר בתגובה: "במהלך פיזור של עשרות מתקהלים בביתר עילית הושלכו לעבר הכוחות אבנים וחפצים. חשוד שנצפה משליך בלוק לעבר הרכב המשטרתי נעצר על ידי השוטרים. לצד האמור אנו רואים בחומרה את התנהלות השוטר במקום שנוגדת את ערכי הארגון. בהתאם מפקד המחוז הנחה להעביר את חומרי התיעוד לבדיקת מח"ש בהקדם".

שוטר משליך דלי על ילד במהלך פיזור התקהלות אסורה בביתר עילית
שוטר משליך דלי על ילד במהלך פיזור התקהלות אסורה בביתר עילית

בד בבד, המשטרה ביצעה שימוע אזהרה לאדמו"ר מקרעטשניף בחסידות שנמצאת בקריית גת. זאת, לאחר ששוטרים שהגיעו למקום בתפילה המונית, חרף העובדה שאמש פוזרה בחסידות התקהלות אסורה.