אחרי שעות של חיפושים: גופת צעיר כבן 25 נמשתה מהכינרת

הצעיר ככל הנראה נכנס לשחות בימה סמוך לטיילת בעיר טבריה - ולא יצא במשך כשעתיים. כוחות משטרה ושיטור ימי חיפשו אחריו תוך ביצוע צלילות עומק, ולבסוף, כאמור, נמצאה גופתו

זמן צפייה: 01:14

גופת צעיר כבן 25 נמשתה הלילה (שלישי) מהכינרת, לאחר שככל הנראה טבע אמש לאחר שנכנס לשחות בימה בשעות הערב המאוחרות - ולא יצא. גופתו נמשתה מהמים סמוך לטיילת בעיר טבריה.

לאחר היעלמותו, כוחות משטרה הוזעקו למקום, והחלו חיפושים אחריו שכללו צלילות עומק. כאמור, לבסוף הוא נמשה מהמים מחוסר הכרה וגורמי הצלה נאלצו לקבוע את מותו במקום. זהותו של הגבר טרם ידועה.

לכתבות נוספות בנושא >> 

בתום שעות של חיפושים: נמצאה גופת גבר שטבע ליד חופי הרצליה

שבוע אחרי האסון: נסגר אגם זיקים שבו טבע למוות מיכאל בן זיקרי

טרגדיה ברוסיה: ילד ישראלי בן 9 טבע למוות במהלך ביקור אצל סבו

החיפושים אחר הגבר שטבע בכינרת
החיפושים אחר הגבר שטבע בכינרת | צילום: דוברות המשטרה

פרמדיק מד"א שהגיע לזירת האירוע סיפר כי "הזעיקו אותנו למקום לאחר דיווח על צעיר שנראה נכנס לכינרת ובמשך כשעתיים לא יצא. בחיפושים של המשטרה הוא אותר מחוסר הכרה, והם הביאו אותו לחוף. מייד ביצענו בדיקות רפואיות הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

בסוף השבוע האחרון גבר כבן 50 טבע סמוך לחוף סידני עלי בהרצליה. בתום שעות של חיפושים, גופתו נמשתה מהמים, וצוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו. הגבר נכנס בשעות הלילה לרחוץ בים עם אישה נוספת והשניים נסחפו. האישה מצאה את דרכה לחוף, דיווחה על גבר שנעדר בים והזעיקה עזרה.

פרמדיק מד"א תומר גוסמן סיפר כי "בשעות הלילה התקבל במוקד מד"א דיווח על גבר ואישה שנכנסו למים ונסחפו. האישה שהצליחה לצאת התקשרה לדווח על האירוע, סיפרה שהגבר נעדר במים. במשך שעות ארוכות בוצעו סריקות בים על מנת לאתר אותו. לפנות בוקר הוא אותר בסמוך לקו החוף כשהוא מחוסר הכרה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".