בתום סריקות: נמצאה גופת צעיר שטבע בכינרת

נופשים בחוף לא מוכרז בדרום-מערב הימה הבחינו באריאל קסלבסקי בן ה-19 שנכנס למים, ועקבותיו נעלמו. צוותי השיטור הימי וצוללנים מתנדבים חיפשו אחריו ולאחר כמה שעות אותרה גופתו

זמן צפייה: 01:05

אריאל קסלבסקי, צעיר בן 19 תושב ירושלים, טבע הבוקר (חמישי) למוות בסמוך לחוק שקמים, חוף לא מוכרז בדרום-מערב הכינרת. נופשים במקום הבחינו בו נכנס למים, ולאחר נעלמו עקבותיו הזעיקו את המשטרה. לאחר כמה שעות של חיפושים, שבוצעו על ידי שיטור ימי ויחידת צוללנים מתנדבים, הוא נמצא ללא רוח חיים. אחר הצהריים הוא הובא למנוחות.

פרמדיק מד"א יועד פרץ, שהגיע לזירה, סיפר: "על גדות הכינרת חברנו לסירה של השיטור הימי שחילצה מהמים את הצעיר. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

אזהרת מסע לישראלים בסרי לנקה: "איום קונקרטי גבוה לפיגועים"

פסגה היסטורית: פוטין וקים נפגשו ברוסיה

לקראת מיזוג? כחלון ונתניהו ייפגשו לראשונה מאז הבחירות

נעדר בכינרת בן 18 | צילום: דוברות המשטרה

בשבת, כזכור, גבר כבן 60 טבע למוות בחוף קולוני ביץ' שבבת ים. צוות מגן דוד אדום פינה אותו לבית החולים וולפסון תוך ביצוע פעולות החייאה, שם נקבע מותו. המשטרה הודיעה כי אין חשד לפלילים באירוע.

פרמדיק מד"א, ארטיום גנרלוב, סיפר: "כשהגענו לחוף ראינו גבר כבן 60 שוכב על החול מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשאזרחים שהיו במקום סיפרו לנו שהם ראו את הגבר במים ומשו אותו לחוף. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים ופינינו אותו לבי"ח במצב קריטי תוך כדי המשך ביצוע פעולות החייאה".

שבוע קודם לכן, טבע למוות ליעד הרוש בן ה-6 בחוף פארק הכלבים בטיילת עין שרה שבנהריה. הוא הובא למרכז הרפואי לגליל, שם הצוות הרפואי נאבק על חייו במשך כל הלילה, אך נאלץ לבסוף לקבוע את מותו. מבית החולים נמסר כי הצוות הרפואי "משתתף בצערה הכבד של המשפחה ומחבק אותה ברגעיה הקשים".

הוריו של ליעד, אח ראשון מתוך שלישייה, החליטו לתרום את איבריו. אביו, אריאל, אמר בריאיון לרדיו צפון כי "רצינו לתרום את האיברים שלו כדי שהיום בישראל יקומו שלושה-ארבעה ילדים עם בשורה משמחת, בניגוד לזו שאנחנו קיבלנו. אנחנו את החיים של הילד איבדנו, אבל אם האיברים שלו יצילו אחרים אנחנו נהיה מאושרים".