משפחת הילד שנפל למוות מצוק התקשתה למצוא קבר - לווייתו התעכבה

משפחתו של טימופי אשורטיה, שמצא את מותו כשנפל בחוף בבת ים, יצרה קשר עם כנסיות רבות - אך נאמר לה שאין מקום עבורו. בסופו של דברים ואחרי מאמצים רבים נמצאה חלקת קבר ביפו - שם ייטמן מחר

משפחת הילד בן התשע טימופי אשורטיה, שנפל אל מותו אתמול (רביעי) מצוק ברצועת החוף בבת ים, לא הצליחה במשך זמן רב למצוא חלקת קבורה עבורו. ביממה האחרונה יצרו בני המשפחה קשר עם כל הכנסיות באזור המרכז, אך נאמר להם שאין מקום פנוי לקבורת הילד. בשל כך, הלווייתו התעכבה וגופתו נותרה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. לבסוף, ולאחר מאמצים רבים, נמצא פתרון והלווייתו תיערך מחר בשעה 15:00 בבית הקברות ביפו.

כזכור, טימופי נהרג אתמול בבת ים לאחר שנפל מצוק בחוף "סי פאלאס" לשטח חולי. הילד הגיע למסיבת פרידה מהחונך שלו בבית הספר, ונפל מהמצוק שלא היה מגודר לעבר המים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

גורם בארה"ב: איראן יירטה מל"ט אמריקני מעל המים הבינ"ל

עו"ד בת ה-7: "זה תיק סגור – הנאשם באונס זוהה באופן ודאי"

אוחנה הבהיר בפגישה עם חיות: יש לכבד כל פסיקה של בית המשפט

טימופי אשורטיה
טימופי אשורטיה

צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו במצב אנוש לבית החולים וולפסון תוך כשהוא מבצע בו פעולות החייאה, אך נאלץ הצוות הרפואי במקום נאלץ לקבוע את מותו לאחר זמן קצר. המשטרה בודקת את נסיבות האירוע. מבית החולים נמסר כי "לצערנו הרב, למרות מאמצים כבירים בהחייאה ובחדר הניתוח, הילד נפטר. הוא הגיע אלינו במצב אנוש ונלחמנו על חייו, אך המאמצים לא צלחו".

חובש מד"א יהודה שטינהרטר, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו על החול בחוף ילד בן תשע מחוסר הכרה. אנשים במקום סיפרו לנו שהוא הידרדר מראש צוק עד לחוף מגובה של כ-10 מטרים. הילד סבל מפגיעה רב מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ, ופינינו אותו לבית חולים תוך המשך טיפול רפואי, כשמצבו קריטי".