העבריין ליריב שהקדיש לו שיר דרך דקל וקנין: "בקרוב אשתחרר"

בפוסט שעלה בעמוד הפייסבוק של מיכאל מור, שיושב בכלא, נכתבו איומים המופנים לשמוליק הרוש, בעקבות סערת הנער דקל וקנין: "אני מבין שזה הכי גבוה שלך ואין לך דרך אחרת להתפרסם"

זמן צפייה: 03:44

העבריין מיכאל מור, שנמצא במאסר, כתב הערב (ראשון) פוסט מאיים ליריבו שמוליק הרוש, שהקדיש לו שיר דרך הנער דקל וקנין לפני מספר שבועות. מור כתב בחשבון הפייסבוק שלו כי "אל תשכח שבקרוב אני משתחרר", והוסיף :"אני מבין שזה הכי גבוה שלך, ואין לך דרך אחרת להתפרסם. חייל היית וחייל תישאר".

"לפני כמה חודשים, איזה ליצן ישב בארוע, שתה כוסית וחצי, לשניה אחת חש איזשהו סוג של ביטחון והחליט להקדיש לי שיר דרך טמבל בן 14, ומפרסם את זה בכל מדיה אפשרית", כתב מור. "מנהיג לעולם לא תהיה, כל החיים שלך תהיה מובל ויפקדו עליך מה לעשות, יא בדיחה".

סערת הקדשת השיר של דקל וקנין
סערת הקדשת השיר של דקל וקנין | צילום: חדשות 13

"שהייתי בחוץ לא היית מספיק גבר לצאת מהכפר, אני מאמין שאתה זוכר", כתב מור. "גם שחזרתי לארץ התחבאת בכפרים, שנעצרתי חזרת לטייל. אפילו אתה בטח מבין שזה לא מעיד על גבריות. חיכית שהמשטרה יעשו בשבילך את העבודה בכדי שתוציא את ראשך מהמחילה. כך הפחדן מנסה לנצח. אחרי כל השנים שהתחבאת בכפר, איך אתה לא מתבייש להראות את הפרצוף שלך?".

כזכור, מוקדם יותר הבוקר אתי וקנין, אמו של כוכב הרשת שמקדיש שירים על פי בקשות אישיות, התייחסה לראשונה לסערת הקדשת השיר לעבריין מיכאל מור שפורסמה בסוף השבוע. "הוזמנו בתמימות למסיבת יום הולדת", סיפרה לרותם כבסה בתוכנית "ליאת רון לא דופקת חשבון" ברדיו צפון, "לא היה לנו מושג לאן הילד מגיע". לדבריה, דקל בן ה-14 "מקדיש ברכות לכל עם ישראל - לא מעבר לזה".

בסרטון, שככל הנראה צולם לפני מספר שבועות, נראה וקנין יושב לצד שמוליק הרוש - מהעבריינים הבכירים באזור הצפון, ועוקץ, שלא בידיעתו, את יריבו של הרוש - מור. "אתה לא אמין ואין לך מילה", שר וקנין, "אתה לא אותו הגבר שהיה בהתחלה". "רק אחרי שהסיפור עלה ברשתות החברתיות פתחנו גוגל ובדקנו על מי מדובר. אנחנו לא מכירים אף אחד מהם", אמרה אתי, והבהירה: "זה לא יחזור על עצמו. הילד לא יופיע יותר בטברנות, חפלות וימי הולדת אלא רק באולמות גדולים".