אמו של דקל וקנין על סערת הקדשת השיר לעבריין: "לא ידע מי זה"

לאחר שנודע כי כוכב הרשת שמקדיש שירים על פי בקשות נקלע לסכסוך בין שמוליק הרוש ליריבו מיכאל מור, האם אתי סיפרה כי בנה בסך הכול "הקדיש ברכה כפי שביקשו ממנו - לא מעבר לזה"

זמן צפייה: 02:18

אתי וקנין, אמו של כוכב הרשת דקל וקנין שמקדיש שירים על פי בקשות אישיות, התייחסה הבוקר (ראשון) לסערת הקדשת השיר לעבריין מיכאל מור שפורסמה בסוף השבוע. "הוזמנו בתמימות למסיבת יום הולדת", סיפרה לרותם כבסה בתוכנית "ליאת רון לא דופקת חשבון" ברדיו צפון, "לא היה לנו מושג לאן הילד מגיע". לדבריה, דקל בן ה-14 "מקדיש ברכות לכל עם ישראל - לא מעבר לזה".

בסרטון, שככל הנראה צולם לפני מספר שבועות, נראה וקנין יושב לצד שמוליק הרוש - מהעבריינים הבכירים באזור הצפון, ועוקץ, שלא בידיעתו, את יריבו של הרוש - מור. "אתה לא אמין ואין לך מילה", שר וקנין, "אתה לא אותו הגבר שהיה בהתחלה". "רק אחרי שהסיפור עלה ברשתות החברתיות פתחנו גוגל ובדקנו על מי מדובר. אנחנו לא מכירים אף אחד מהם", אמרה אתי, והבהירה: "זה לא יחזור על עצמו. הילד לא יופיע יותר בטברנות, חפלות וימי הולדת אלא רק באולמות גדולים".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

גורמים בימינה: נתניהו בועט אותנו החוצה; הליכוד: דחו כל הצעה

כך פעל ליצמן לקדם מיזמי נדל"ן – בשירות חסידות גור

מספר המתים מקורונה עלה ל-247; מניין החולים הפעילים – 4,831

דקל וקנין
דקל וקנין

וקנין, כאמור, הפך ללהיט ברשת לאחר שהתארח בהופעה של משה פרץ, ובהמשך פרסם סרטונים בהם הוא מברך אנשים שבסופם הוא מקדיש משפט משירו "סוף עונה". לפני מספר שבועות, הוחתם דקל ב"ליאם הפקות", חברת ההפקות של אייל גולן. לאחרונה אמר דקל כי יפסיק להקדיש ברכות, משום שהוחתם אצל אייל - "וזה לא נראה טוב", לדבריו.

ב-2017, הוגש כתב אישום נגד מיכאל מור בגין רצח עד המדינה טל קורקוס.כמעט 20 שנה שמור נחשב ליעד מספר אחת של המשטרה בצפוןכמעט בכל זירת חיסול או ניסיון חיסול בצפון הארץ, שמו עלה מיד כמי שקשור לעניין. בשנת 2000 הוא נחקר בחשד לעבריינות רחוב ובתגובה החליט לנקום בשוטרים יחד עם מי שהיה דאז חברו הטוב ומאז הפך ליריבו המר - שמוליק הרוש. השניים ירו טיל לאו לעבר משרדו של מפקד התחנה. אירוע זה, לפי המשטרה, הוביל להקמת ארגון פשיעה שהטיל פחד על נהריה והסביבה במשך שנים.