בידוד באוהל ועבודה במעבדת קורונה: תיעוד מהחיים בצל המגפה

שירי קניגסברג לוי החליטה לאתגר את עצמה ולהעביר את ימי הבידוד בחצר ביתה. ד"ר קטיה לויצקי צילמה עבור חדשות 13 את העבודה הלוחצת: "חוזרת הביתה ממוטטת" • "יומני קורונה", חלק א'

זמן צפייה: 08:16

גל הקורונה השני בעיצומו, וכמו בגל הראשון, גם הפעם 12 ישראלים תיעדו בשביל חדשות 13 את היומיום שלהם, בצל המגפה ששינתה להם את החיים - את התסכול, השיעמום והפחדים.

שירי קניגסברג לוי ממושב גיאה סיפרה כי אחרי שמשרד הבריאות הודיע לה שהיא צריכה להיכנס לבידוד, היא החליטה לאתגר את עצמה ולהעביר את הבידוד באוהל. "מחר היינו צריכים לנסוע לאילת", סיפרה. "נקווה לטוב גם אם במקום להיות ב'הרודס פאלאס' אני הולכת להיות ב'בידוד פאלאס'".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

חזבאללה הכחיש התקרית בצפון: "עוד נגיב על מות הפעיל בסוריה"

המחאה בי-ם: שניים נעצרו בגין תקיפת קצין משטרה וצוות חדשות 13

בג"ץ: עובדים בבידוד לא יהיו זכאים עוד לימי מחלה באופן גורף

אוהל ששימש עבור בידוד בחצר
אוהל ששימש עבור בידוד בחצר | צילום: חדשות 13

ד"ר קטיה לויצקי, שעובדת במעדבת קורונה העידה כי היא "עוברת תקופה מאוד קשה מבחינה מקצועית ומבחינה אישית". לדבריה, "אני עובדת בסופי שבוע, לילות, חגים. אני חוזרת ממוטטת הביתה לשני ילדים קטנים שדורשים את תשומת הלב כי מבחינתם הכול נמשך כרגיל. לצערי אני לא רואה שזה מסתיים בקרוב".

"מרגע לרגע דברים התחילו לקרוס לי בחיים. החלטתי שאני עוזבת את הדירה וחוזרת להורים", אמרה אלה נעון בת 30 מרחובות. "מהרגע שהגעתי הדיכאון עלה שלב ופשוט לא רציתי לצאת מהמיטה. הרגשתי שהחיים שלי מתפוררים. אין לי עבודה אז זה כל יום לקום לכלום. הגעתי למצב שאני רוצה להתייעץ עם רופא, ולהתחיל לנסות כדורים כי אולי זה משהו שירים אותי".