"לא יודעים מי הדביק את מי": בני הזוג שמתו מקורונה בתוך חודש

מוטי ושושקה פאר, בשנות ה-80 לחייהם, הלכו לעולמם בעקבות סיבוכי הנגיף. טייס הקרב לשעבר מת קודם, ולאחר שלושה שבועות נפטרה אשתו, אותה הכיר כשהייתה דיילת. את השבעה בני המשפחה העבירו לבד

זמן צפייה: 03:00

מוטי ושושקה פאר הלכו לעולמם ממחלת הקורונה בתוך חודש - נעלמו מחיי הילדים שלהם, נעלמו מחיי הנכדים שלהם, בקושי הספיקו להיפרד. שניהם בני יותר מ-80, ללא מחלות רקע למרות גילם, עצמאיים ומתפקדים, ואפילו לא חששו יותר מדי ממחלת הקורונה. "אנחנו לא יודעים מי הדביק את מי, הוא אותה או היא אותו", סיפר בנם אודי.

בבית המשפחה התמונות מספרות על טייס קרב לשעבר ודיילת אוויר שבנו בית וחלקו חיים עד הסוף המשותף. מוטי חלה ראשון ומייד הדבר ניכר בתפקוד שלו. לדברי אודי, "הגעתי הביתה, ראיתי אותו בחדר שלו במצב שהוא לא יומיומי שלו, עם טיפה קוצר נשימה. הזמנו אמבולנס ואז הרופא אמר לי שיש לו דלקת ריאות מאוד חמורה ושגילו אצלו קורונה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

נתניהו מגבה את גמזו אחרי הביקורות: קורא לכולם לשתף עמו פעולה

בצל סערת אומן: ממשלת אוקראינה אסרה כניסת אזרחים זרים לשטחה

1,200 תיירים בשבוע וחופש תנועה מלא: מתווה עדכני לטיסות ליוון

אודי עבר לבידוד ואימו נשלחה למלונית קורונה. מצבו של מוטי הידרדר, אבל בגלל הרקע הבריא שלו גם הרופאים היו אופטימיים. את השבעה העבירו בני המשפחה בנפרד, כל אחד לבדו. לאחר השבעה, שושנה התמוטטה בביתה, תוך שבועיים מצבה הידרדר, והלכה לעולמה לאחר שלושה שבועות.

מוטי היה טייס ספיטפייר, לאחר מכן עבד ב"ארקיע", שם הכיר את שושנה הדיילת. הם הקימו משפחה, ילדים ונכדים. את רוב חייהם חיו בתל אביב וגרו בדירה משלהם - סבא וסבתא מעורבים מאוד. 875 ישראלים מתו עד כמה מקורונה, כל אחד מהם סיפור בפני עצמו, עם ילדים ונכדים וסיפור חיים שמסתתר מאחורי הסטטיסטיקה. גם מוטי ושונה פאר שהלכו לעולמם בחודש האחרון.