"למה אתה כל כך כועס?": ברוך קרא פגש את הגולש שקילל אותו ברשת

לאחר העימות בין השר הנגבי לפרשן חדשות 13, האחרון הוצף באיומים ובגידופים מצד חבר מרכז ליכוד אחד. כדי לברר את מקור הכעס שלו - הוא החליט לנסוע עד לקריות ולקיים עמו שיח מכבד

זמן צפייה: 10:35

לפני שבוע התפתח עימות קולני באולפן חדשות 13 בין הפרשן המשפטי ברוך קרא לשר ההתישבות צחי הנגבי (הליכוד). זמן לא רב לאחר מכן, הגיע הטקס שלמרבה הצער כבר מוכר לרבים מהעיתונאים בארץ - גל של נאצות, קללות ואיחולי מוות שנכתבו ברשתות החברתיות ואף באופן פרטי לטלפון של קרא. רבים שנחשפו לציוציו של שלמה בן-דוד כלפי קרא חשבו שהפרשן צריך להגיש נגדו תלונה במשטרה. אך במקום זאת, החליט קרא להפגש עם האיש שאיים עליו פנים אל פנים על מנת לברר את מקור הכעס.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-articles-part-2010032336' autoplay='0' credit='' desc='העימות הקולני בין השר להתיישבות צחי הנגבי לפרשן המשפטי של חדשות 13 ברוך קרא ' kid='1_tolnu13x' duration='71'']

בן-דוד, מסתבר, הוא עובד מצטיין בחברת רפאל, איש משפחה וגם חבר מרכז ליכוד. הדבר הראשון שמאר קרא לאחר שנפגש עם בן-דוד היה: "הייתה לי תחושה שאם אני אדבר איתך כמו בן אדם נורמלי, אז יהיה עם מי לדבר. אבל אני לא מצליח להבין למה אתה כל כך כועס?", שאל העיתונאי, ובן דוד ענה: "אתה הוצאת אותו משלוותו ולא נתת לו לדבר וזה קומם אותי. צריך להתחיל מהדברים הקטנים - לתת כבוד לרה"מ, לשרים ולאנשים".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

מדינה במחאה: הפגנות נגד נתניהו במאות מוקדים ברחבי הארץ

קוריאה הצפונית חשפה טילים בליסטיים חדשים במצעד צבאי

עטופים בבידוד: הצצה למחלקת הקורונה שמאפשרת ביקורי משפחות

ברוך קרא עם שלמה בן דוד
ברוך קרא עם שלמה בן דוד | צילום: חדשות 13

מנגד, ברוך קרא שאל אותו: "אתה מדבר על זה שאנשים פה צריכים לכבד אחד את השני כדי לשמור שהשיח יהיה נורמלי, נכון?", לאחר שבן-דוד הסכים, קרא המשיך: "אז למה אתה כל כך רוצה שאני אתאבד? לא נשמע לי כמו השיח שלך". בן-דוד בחר לחשוף את הסיבה מאחורי דבריו: "אני רציתי שאתה תענה, אך אתה לא הגבת". אז קרא ווידא זאת: "זאת אומרת, אתה כותב את זה כי אתה מרגיש שרק ככה אני אענה? שרק ככה זה יזעזע אותי?", ובן דוד אישר את טענותו של קרא כי זו הסיבה בגללה גידף אותו ואיחל לו ולמפשחתו איחולים רעים.

לאחר חילופי הדברים, סיכמו קרא ובן-דוד כי צריך לנהל את השיח במדינת ישראל כמו בני אדם ולהילחם באלו שמנסים לעוות את תמונת המציאות, אולם הם הסכימו שלא להסכים בנושא ההפגנות שבן-דוד אינו מצדד בהם. לבסוף, קרא סיכם את נסיעתו כך: "האמת? היה שווה לנסוע לכרמיאל ולקריות. זה עדיף בהרבה מתלונה במשטרה. למה? כדי להזכיר לכל אחד שיושב ומפזר רעל מאחורי מקלדת שמעבר לפגיעה באדם אותו הוא מקלל או מאיים עליו, הוא פוגע קודם כול בעצמו ובכבוד שלו כאדם שזכאי וחייב להשמיע את דעתו בחברה דמוקרטית".