תמונת התינוקת שנרצחה על ידי אביה תתנוסס באיילון

במסגרת הקמפיין "הבושה עוברת צד", שמטרתו להיאבק בהקלה בעונש לגברים אלימים, תופיעה תמונתה של הנרצחת גוני על שלטי ענק ואוטובוסים בערי המרכז. "רוצח שפל ואכזר ששחט אותנו בסכין אחת אחת"

תמונתה של גוני על שלטי החוצות
תמונתה של גוני על שלטי החוצות | צילום: נור מדיה

במסגרת קמפיין "הבושה עוברת צד", אותו יזמה יעל ורד, החל מהיום (חמישי) יתנוססו על גבי שלטי ענק באיילון ובאוטטובסים בערי מרכז בארץ תמונותיה של התינוקת גוני שנרצחה בידי אביה במרץ אשתקד, ברק בן עמי (כך על פי כתב האישום), זאת בסמוך לתחילת שלב העדויות במשפטו שיחל ביום ראשון הקרוב.

לדברי ורד, מנהלת שיווק והיזמית שמאחורי 'הבושה עוברת צד', מטרת הקמפיין היא לתמוך באם ובבתה ששרדו ניסיו רצח, ולהעביר מסר כי לאדם שהורשע ברצח ילדו אסור להשתחרר מהכלא למשך כל חייו. "לפני שנה וחצי נפל דבר שהדעת לא יכולה להכילו - שחיטה של תינוקת בת תשעה חודשים וניסיון רצח של אחותה בת השלוש ואמן, ששרדו את התופת. כל זאת בשל ויכוח על תחפושות ליצנים בחג הפורים. פתיחת שלב העדויות במשפט הנאשם ברצח ובניסיונות הרצח מהווה מבחינתנו נקודת ציון משמעותית". עוד הוסיפה לומר ורד: "לצערנו, לגוני לא היו הקלות בחייה הקצרים והיא לא שרדה את הרצח – חייבים לדאוג שגם לנאשם ברצח לא יהיו הקלות והוא לא יזכה לראות אור יום מחוץ לכותלי הכלא עד סוף ימיו".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

מתיחות בשטחים: הפלסטינים דיווחו על כמאה פצועים בעימותים

השר בר לב: "נשים ידינו על המחבלים ונתקן את הכשלים"

חשד לרצח בצפון: גופת צעירה נמצאה ברכב שעלה באש

תמונתה של גוני על שלטי החוצות
תמונתה של גוני על שלטי החוצות | צילום: נור מדיה

בתוך כך, אמה של גוני, לירון דרור, ביקשה מהציבור להגיע לבית המשפט המחוזי בלוד ולהניף את תמונתה של בתה שנרצחה: "התינוקות שלי ואני נרצחנו בטבח אכזרי שנעשה על ידי ברק בן עמי. אביהן של בנותיי ובעלי. רוצח שפל ואכזר ששחט אותנו בסכין אחת אחת", כתבה דרור בפוסט בפייסבוק לקראת שלב העדויות במשפטו של בעלה. "הרוצח וסנגורו דחו ודחו את שלב העדויות במשך למעלה משנה. כל פעם ב'תירוץ' אחר. אולי חושבים שעוצמת הזוועה תדעך עם הזמן ואולי בתקווה הזוייה מצידם שנשכח משהו מהטבח. המטרה שלו בסופו של דבר היא שיפחיתו מעונשו והוא יעשה הכל לשם כך. אחריות על המעשים שלו הוא לא לקח. אין סליחה או מחילה על פשעיו האכזריים", הוסיפה האם.

כזכור, על פי כתב האישום, בן עמי התקרב לאשתו שישבה על הספה כשהתינוקת בזרועותיה, "והיכה אותה באגרוף בפניה, דחף וחנק אותה, בעוד היא מנסה להדוף אותו ממנה. מייד לאחר מכן ניגש הנאשם אל מטבח הבית, נטל סכין מטבח ודקר את אשתו מספר פעמים באמצעות הסכין בצווארה, במטרה להביא למותה".

ברק בן עמי החשוד ברצח ביתו בהוד השרון
ברק בן עמי החשוד ברצח ביתו בהוד השרון | צילום: אינסטגרם

כמו כן, לאחר שדרור הצליחה לצאת מהבית ולהזעיק עזרה, בן עמי "יצא בעקבותיה, תפס בשערה ודקר אותה שוב בבטנה". כשהיא נפלה, בן עמי ניסה לגרור אותה, אך "עזב אותה משהגיעו למקום אנשים נוספים וחזר לדירה - שם חנק את הפעוטה בצווארה בידיו". בהמשך הוא פצע עצמו בצווארו וחדל ממעשיו רק כאשר הגיעו אנשים לדירה.