אם בת ה-13 ששתתה בבר מצווה מים מהולים בסם: ניסו לסמם אותה

אפרת גונן, שבתה פונתה לביה"ח עקב סחרחורות שחשה לאחר ששתתה במסיבה של בן כיתתה מים שבהם היה סם אונס, טענה בפני חדשות 13 כי מדובר במעשה מכוון: "היה לה קוצר נשימה – יכולתי לאבד אותה"

זמן צפייה: 03:11

אפרת גונן, שבתה ט' בת ה-13 פונתה בשבוע שעבר לבית החולים לאחר ששתתה במסיבת בר מצווה של בן כיתתה מים מהולים בסם פיצוציות השייך לקבוצת סמי האונס, טענה הערב (ראשון) בפני החדשות 13 כי מדובר בניסיון מכוון לסמם את הנערה.

"כל השכבה הוזמנה לאירוע, היו שם בסביבות 70-60 ילדים", סיפרה גונן. "כעבור בערך שעה קיבלתי טלפון בהול מחברה שלה, שאגיע דחוף כי היא בקושי נושמת והיא בוכה בהיסטריה והיא לא עומדת על הרגליים". "היא סבלה מקוצר נשימה מטורף. היא לא הצליחה לעמוד על הרגלים, נמלים בידיים, נרדמו לה הרגליים, היא לא הרגישה אותן", הוסיפה האם. "היא חשה סחרחורת, הייתה תחושה שהיא לא נמצאת איתנו, ככה היא הרגישה שהיא מרחפת, חשבנו שזה התקף חרדה, ולא הצלחנו להרגיע אותה".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

רבנים בכירים החליטו: נתמוך בשקד כראש מפלגת ימין מאוחדת

קושנר יגיע לישראל, סעודיה וירדן – וידון בקידום תוכנית השלום

החשד לאונס הקבוצתי בקפריסין: המשטרה מתקשה לערוך מסדר זיהוי

ט' גונן, בת ה-13 ששתתה מים מהולים בסמים במסיבת בר מצווה
ט' גונן, בת ה-13 ששתתה מים מהולים בסמים במסיבת בר מצווה | צילום: החדשות 13

"הגענו למיון ושם היא חוותה עוד התקף ובדקו אותה, הכול היה נראה תקין עד שכנראה איזה רופא חכם ששמע שזה קרה לה באירוע החליט לקחת בדיקת שתן", תיארה גונן. "למחרת בבוקר קיבלנו את התשובות שזה סם מסוג פי-סי-פי, סם הזיות שאני לא מאחלת לשונאים שלי להיתקל בו". מדובר בשם הכימי של סם המכונה "אבק מלאכים", שגורם להזיות ולאובדן תחושה ועלול להגיע עד להתקף פסיכוטי ואף לגרום למוות. הוא שייך לקבוצת סמי האונס ונמצא ברשימת הסמים המסוכנים בישראל. בהמשך, לקחה גונן את בתה להגיש תלונה במשטרה.

"אני מאוד מקווה שמי שעשה את זה ייתן את הדין על כך. היא נבהלה נורא מעצם המחשבה שאולי זה אחד החברים שלה. היא לא הסכימה לדבר עם אף אחד וניתקה את הטלפון, בכתה המון", אמרה אמה של ט'. "לא היו ברמנים, זה היה שולחן עם שתייה, כל אחד מזג לעצמו. הכי הגיוני שהיא החזיקה את הכוס, הניחה אותה לרגע ושתתה ממנה שוב. עובדתית הילדה סוממה. גם אם זה היה מעשה קונדס, מי שעשה את זה צריך לתת את הדין. יכולתי לאבד את הילדה שלי. זה יכול היה להיגמר רע".

אפרת גונן, שבתה ט' בת ה-13 ששתתה מים מהולים בסמים במסיבת בר מצווה
אפרת גונן, שבתה ט' בת ה-13 ששתתה מים מהולים בסמים במסיבת בר מצווה | צילום: החדשות 13

גונן קראה להורים לנערים להשגיח היטב כי הדבר אינו קורה להם: "לא הגיוני שילד יילך לאירוע שכבתי ויחזור מסומם, אנחנו כהורים צריכים לדאוג לילדים שלנו ולדעת שזה יכול לקרות לנו מתחת לאף".

כזכור, הנערה אושפזה בשבוע שעבר בבית החולים לניאדו שבנתניה לאחר שחשה ברע, מבדיקות שנערכו במקום התברר כי בגופה שרידי סם. זאת, לאחר ששתתה מים באירוע בר מצווה בגן אירועים באזור השרון, החלה לחוש ברע ולסבול מסחרחורות. המשטרה עדיין חוקרת את נסיבות המקרה.