הטרגדיה באסף הרופא: "המצב של אימא שבר את אבא, לא החזיק מעמד"

ריטה, שאביה סניה אפשטיין ירה למוות באשתו נדיה שהייתה חולה סופנית והתאבד, סיפרה לחדשות 13: "הם חיו ביחד 55 שנה באושר ועושר. הם מתו ביום אחד, כמו באגדה". נכדתם: "האהבה שלהם ניצחה"

זמן צפייה: 00:47

הירי באסף הרופאריטה, שאביה סניה שמעון אפשטיין ירה אתמול (שלישי) למוות באשתו נדיה, שהייתה חולה סופנית, סיפרה לחדשות 13: "אימא הייתה במצב מאוד מאוד קשה, וכשהמצב החמיר ממש - זה שבר את אבא, והוא לא החזיק מעמד".

"ההורים חיו ביחד 55 שנה באושר ועושר, ומתו ביום אחד כמו באגדה", סיפרה הבת והוסיפה: "מה שגרוע זה שההודעה יצאה לתקשורת. אומנם לא אמרו את השם, אבל מי שמבין מבין, והמשטרה הגיעה רק אחרי שראינו בתקשורת".

אנה, נכדתם, מסרה:  "סבא וסבתא נהנו מהחיים ועשו הרבה דברים בחיים  - טיולים, חברים, משפחה. סבתא חלתה והתחילה לסבול, ולסבא מאוד כאב לראות את אשתו ככה. הוא רצה לסיים איתה בלי סבל. האהבה שלהם ניצחה, ואני אתגעגע אליהם מאוד".

עוד בחדשות 13:

גנץ מבהיר: "לא אזיז את ניסנקורן מתפקידו – עושה עבודה טובה"

בדרך לעוד הגבלות? 2,862 נדבקים חדשים – 3.4% מהבדיקות חיוביות

שנה מפרוץ המגפה: בעלי העסקים שהצליחו להתרומם – ואלו שנפלו

סניה שמעון ונדיה אפשטיין
סניה שמעון ונדיה אפשטיין

כאמור, אפשטיין בן ה-76 שם קץ אתמול לחייו, לאחר שירה למוות באשתו, שהייתה חולה סופנית במצב קשה ואושפזה בבית החולים אסף הרופא בראשון לציון. היורה עבד כמאבטח והחזיק נשק ברישיון. חולה שהיה בחדר הסמוך נשרט ברגלו מקליע שחדר את הקיר.

ד"ר אסנת לבציון-קורח, מנהלת אסף הרופא, אמרה בתגובה לאירוע: "אנשי הצוות כמובן היו נרעשים, אבל כולם פעלו בצורה מאוד מקצועית, התחילו מייד בפעולות החייאה והרחיקו את שתי הנשים האחרות שהיו בחדר.