לאחר שנפל מכלי שיט: פועל זר אותר ללא רוח חיים בנמל אשדוד

לאחר שדווח כי נפל מדוברה, גופתו של פועל מסין נמשתה מהמים במתחם הדרומי של הנמל - על ידי צוללנים מיחידת השיטור הימי. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע

זמן צפייה: 00:18

גופת פועל זר מסין נמשתה הלילה (שבת) מהמים במתחם הסיני בנמל אשדוד על ידי צוללנים של יחידת השיטור הימי. זאת, לאחר שדווח כי נפל מספינת דוברה שעגנה במקום. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

יוסף לוי, תושב באר שבע בן 21, טבע למוות ביום רביעי באי קוזומל שבמזרח מקסיקו. "הוא היה שליח חב"ד בקוזומול ונשאר בה לשליחות של חצי שנה", סיפר אביו. "הוא יצא לאטרקציה עם חברים שלו בים, כשתקלה ב'פלייבורד' הכניסה אותו לתוך המים. ניסו להציל אותו, ניסו לעשות לו החייאה במשך 45 דקות ונתנו לו מכות חשמל".

לכתבות נוספות בחדשות 13: 

לאחר שעות של חיפושים: אותרה גופת הצעיר שטבע בחוף הדולפינריום

דיווח: צעיר ישראלי טבע למוות באי קוזומל שבמקסיקו

אביו של תלמיד הישיבה שטבע למוות במקסיקו: "היה מלא שמחת חיים"

סריקות בנמל אשדוד
סריקות בנמל אשדוד | צילום: דוברות המשטרה

ביום שלישי בבוקר, נמצאה גופתו של הרב יהושע בן פז בן ה-25, שטבע למוות בחוף הדולפינריום בתל אביב. זאת, לאחר סריקות ממושכות שערכו כוחות ההצלה והשיטור הימי בחוף בניסיון לאתרו.  פז נכנס אמש למים ולא יצא. הוא הגיע לחוף ביחד עם חברו - והשניים נכנסו ביחד למים. חברו יצא מהמים וכשלא מצא אותו - הזעיק את כוחות ההצלה.

פראמדיק מד"א דניאל גוס סיפר: "סמוך לחצות הזעיקו אותנו לאירוע טביעה בים סמוך לדולפינריום, הגענו וראינו בחוף צעיר כבן 25 שהיה נסער, הוא סיפר לנו שהוא וצעיר נוסף נכנסו לשחות בים ובשלב מסוים שמע את חברו צועק ומיד לאחר מכן נעלם במים. הוא סיפר שיצא להזעיק עזרה ולמקום הגיעו מיד כוחות שיטור ימי, מסוק וכוחות גדולים שלאורך כל הלילה ביצעו חיפושים".

ביום שני טבע למוות גבר כבן 60 בחוף לא מוכרז, דרומית לחוף ארבע עונות שבנתניה. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בו פעולות החייאה ממושכות, שבסופן נאלץ לקבוע את מותו.