הצעירה שנאזקה בחוף הים בת"א: "התנהגתי בעדינות ובכבוד"

הצעירה שנעצרה אתמול על ידי המשטרה טענה שלא הזדהתה כי הבינה שהיא עלולה לקבל דוח על הפרת ההנחיות. במקביל, ההפרות נמשכו גם היום בשלל מוקדים ברחבי הארץ

זמן צפייה: 02:37

הצעירה שנאזקה אתמול בחוף בוגרשוב בתל אביב אחרי שסירבה להזדהות בפני השוטרים, התייחסה הערב (שבת) לחדשות 13 לתקרית. "כצעירה שגרה במדינת ישראל, אחרי קורונה, שאין לה יותר מדי כסף לשים על דוחות, אז לא, לא הזדהיתי כי ידעתי מה זה להזדהות, להזדהות זה דוח", אמרה. "האם אני מצטערת על איך שהתנהגתי? אני חושבת שהתנהגתי בעדינות ובכבוד".

כאמור, שוטרים שהגיעו אתמול לחוף הים עיכבו את הצעירה שהשתזפה ללא מסכה, זאת לאחר שהיא לא נענתה לקריאות השוטרים להזדהות ואף קיבלה הזהרה שאם לא תעשה זאת היא עלולה להיעצר. כעבור כמה רגעים הצעירה נאזקה לעיני העוברים והשבים, תוך כדי שהיא אומרת לשוטר: "אתה מכאיב לי בידיים".

הצעירה שקיבלה דוח בחוף הים | צילום: חדשות 13

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

מדינה במחאה: עימותים בין שוטרים למפגינים בצעדה בת"א

קוריאה הצפונית חשפה טילים בליסטיים חדשים במצעד צבאי

עטופים בבידוד: הצצה למחלקת הקורונה שמאפשרת ביקורי משפחות

מתרחצת מתעמתת עם מציל בחוף ביפו
מתרחצת מתעמתת עם מציל בחוף ביפו | צילום: חדשות 13

כאמור, הפרת ההנחיות נמשכה גם היום בחופי הים: מצילים בחוף גבעת עליה ביפו שהבחינו במספר מתרחצים - החלו להוציא את חלקם בכוח מהמים. לארח עימותים עם המתרחצים, המצילים הזמינו משטרה והמתרחצים קיבלו דוחות על אי-עטיית מסכה.

האכיפה גם לא פסחה על המפגינים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו כאשר עשרות רוכבי אופניים שניסו להגיע לביתו הפרטי בקיסריה נחסמו על ידי המשטרה. במהלך השבת הוזעקו השוטרים גם למספר בתי כנסת, בהם נטען על הפרות והתקהלות ללא מסכה.