הקטל בכבישים: איש קבע נהרג בתאונה חזיתית בסמוך לכינרת

מותו של אבישי ביטון, בן 39, נקבע בזירת התאונה בכביש 90. גבר נוסף כבן 30 נפצע בינוני ופונה לבי"ח פוריה. קטע הכביש שבין אפיקים לכיוון אשדות יעקב נחסם למשך כשעה. המשטרה פתחה בחקירה

זמן צפייה: 00:18

הקטל בכבישים: אבישי ביטון, איש קבע בן 39, נהרג הבוקר (ראשון) בתאונה חזיתית בין שני כלי רכב בכביש 90, סמוך לכינרת. צוות מד"א שהגיע לזירת האירוע נאלץ לקבוע את מותו. לאחר מותו הועלה ביטון מדרגת רב-סמל מתקדם לדרגת רב-סמל בכיר. נוסף על כך, גבר כבן 30 נפצע בינוני ופונה לבית החולים פוריה שבטבריה עם פגיעה בבטנו. קטע הכביש שבין אפיקים לאשדות יעקב נחסם לתנועה למשך כשעה. בוחני תאונות דרכים אספו ממצאים בזירת התאונה ופתחו בחקירה לבדיקת הנסיבות.

חובשת רפואת חרום במד"א נועם ברקן ופאראמדיק מד"א דניס פולקוב, שהגיעו לזירת האירוע, סיפרו: "כשגענו למקום המראה היה מזעזע, ראינו שני כלי רכב מעוכים לאחר שהתנגשו חזיתית, באחד מכלי הרכב נלכד גבר כבן 40, הוא סבל מפגיעה רב מערכתית קשה והיה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות שביצענו נאלצנו לקבוע את מותו". השניים סיפור כי "ברכב השני נהג גבר כבן 30 הוא היה בהכרה מלאה עם חשד לפגיעה בבטן ולאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב".

רס''ב אבישי ביטון
רס''ב אבישי ביטון | צילום: באדיבות המשפחה

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-events-20190818-0840' autoplay='0' credit='תיעוד מבצעי מד"א' desc='זירת התאונה בכביש 90' kid='1_8y2wqlnk' duration='26'']

לכתבות נוספות בחדשות 13:

2 צעירים כבני 20 נהרגו בתאונת דרכים סמוך לערד

"הפקירו למוות ברכב שהתהפך": אישום נגד המעורבים בתאונה בגליל

בוקר קטלני בכבישים: שלושה בני אדם נהרגו בשלוש תאונות דרכים

תאונה בכביש 90
תאונה בכביש 90 | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

אתמול, נהרג רוכב אופנוע בן 21 מפגיעת רכב בכביש 70, סמוך למועצה המקומית כפר כאבול שבצפון. מהמשטרה נמסר כי בתאונה היו מעורבים אופנוע ורכב פרטי, והיא נגרמה עקב אי ציות לרמזור בצומת.

רוכב האופנוע, תושב כפר בגליל, פונה למרכז הרפואי לגליל בנהריה, שם נקבע מותו. נהג הרכב נפצע באורח קל ופונה אף הוא למרכז הרפואי בנהריה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

ביום חמישי בשבוע שעבר נהרג רוכב אופנוע בן 22  לאחר שככל הנראה החליק בכביש 85 שבצפון הארץ, סמוך לצומת חלפתא. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום הגיעו לזירה, מצאו את הצעיר ללא סימני חיים ולאחר ניסונות החייאה נאלצו לקבוע את מותו.

חובש רפואת חרום במד"א, ג'אווד קטיש, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו בשולי הכביש אופנוע ובמרחק של כ-50 מטר שכב צעיר מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הוא סבל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".