הקטל בכבישים: רוכב אופנוע בשנות העשרים נהרג בכביש 85

הצעיר החליק ככל הנראה סמוך לצומת חנניה שבצפון הארץ. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום הגיעו לזירה, איתרו את הצעיר ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו

זמן צפייה: 00:14

רוכב אופנוע בן 22 נהרג הלילה (חמישי) לאחר שככל הנראה החליק בכביש 85 שבצפון הארץ, סמוך לצומת חלפתא. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום הגיעו לזירה, מצאו את הצעיר ללא סימני חיים ולאחר ניסונות החייאה נאלצו לקבוע את מותו.

חובש רפואת חרום במד"א, ג'אווד קטיש, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו בשולי הכביש אופנוע ובמרחק של כ-50 מטר שכב צעיר מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הוא סבל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

כשמשפחתה ברכב: נהגה במהירות מופרזת – והתהפכה לוואדי • תיעוד

ניסוי הנהיגה הגדול: מי נוהג טוב יותר – נשים או גברים?

ניסוי הנהיגה הגדול: כך שיחת טלפון משפיעה על הריכוז שלנו

אמבולנס
אמבולנס | צילום: בוצ'צ'ו

אמש נפצע קשה צעיר כבן 25 לאחר שרכב על אופנוע ונפגע מרכב בכביש 864, מראמה לכיוון בית ג'אן. צוות מד"T העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים נהריה עם חבלת ראש. מעט לאחר מכן, רוכב אופנוע נוסף, בן 27, נפצע קשה כתוצאה מתאונה בכביש גישה בסמוך לכביש 805 שבצפון. צוות מד"א פינה אותו למרכז הרפואי לגליל שבנהריה עם פגיעה רב מערכתית.

ביום שני נהרגו שני צעירים כבני 20 בתאונת דרכים, לאחר שרכבם התנגש ככל הנראה בעמוד סמוך למנחת המטוסים דרום-מערב מערד. צוות מגן דוד אדום קבע את מותם במקום. פרמדיק מד"א אלון אינסוא, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו רכב מעוך, שככל הנראה התנגש בעמוד. בסיוע מכבי האש חולצו שני צעירים כבני 20 שהיו ברכב. הם היו ללא דופק וללא נשימה, וסבלו מחבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".