תאונת צניחה בשרון: גבר התרסק על צוק ונהרג; נערה נפצעה בינוני

בן 73 ובת 15 נלכדו לאחר התאונה סמוך לארסוף וחולצו על ידי לוחמי 669 וכבאים. צוות מד"א פינה את הנערה לבית החולים במסוק עם חבלות בגפיים, מותו של הגבר נקבע במקום

זמן צפייה: 00:21

גבר בן 73 נהרג ונערה בת 15 נפצעה בינוני לאחר שהשניים התרסקו היום (רביעי) עם מצנחי רחיפה על צוק בסמוך לארסוף. הם חולצו על ידי לוחמי 669 וכבאים לאחר שנלכדו על הצוק. צוות מד"א העניק לנערה טיפול רפואי במקום והיא פונתה במסוק לבית חולים עם חבלות בגפיים כשהיא בהכרה, מותו של הגבר נקבע במקום.

פרמדיק מד"א סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו את המצנח על שפת הצוק ולא הייתה לנו גישה לפצועים עצמם. הצלחנו לתקשר עם הנערה שהייתה בהכרה והיא סיפרה שהפצוע שלידה אינו מגיב. בעזרת חבלים קשרנו את המצנח לרכבים על מנת שהפצועים לא יפלו לחוף. יחד עם לוחמי 669 וכוחות הכיבוי שהגיעו למקום חילצנו את הפצועים לראש הצוק. הנערה שחולצה ראשונה הועלתה למסוק צה"ל שפינה אותה לבית החולים. הגבר היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות רופא נקבע את מותו".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

תאונה ימית בכינרת: שתי נערות שרכבו על אבוב נפצעו קשה וקל

הקטל בכבישים: איש קבע נהרג בתאונה חזיתית בסמוך לכינרת

הקטל בכבישים: אישה נהרגה בתאונת דרכים בנגב

אירוע חילוץ סמוך לארסוף
אירוע חילוץ סמוך לארסוף | צילום: תיעוד מבצעי מד''א
אירוע חילוץ סמוך לארסוף
אירוע חילוץ סמוך לארסוף | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

לפני כשבוע, שתי נערות מירושלים נפצעו בתאונה ימית עצמית בכינרת. בת 17 נפצעה קשה ופונתה במסוק לבית החולים רמב"ם כשהיא מורדמת ומונשמת, ובת 13 פונתה במצב קל לבית החולים פוריה בטבריה כשהיא סובלת מחבלות בגפיים.

מחקירה ראשונית עלה כי סירת ספורט ימי שגררה מאחוריה אבוב, ועליו שתי הנערות, פגעה במצוף כ-300 מטר מהחוף. משטרת ישראל, בשיתוף חוקר תאונות ימיות ממשרד התחבורה, פתחו בחקירה לנסיבות האירוע.