בשל שינוי בסטטוס הוויזות: ישראלים עוכבו בשדה התעופה בדובאי

כ-200 ישראלים לא יכולים להיכנס לאמירות, לטענת הרשויות המקומיות משום שחברת התעופה לא דאגה לאשרות הכניסה. משרד החוץ האמירתי: הישראלים יוכלו להיכנס בשעה הקרובה לאחר מילוי טפסים

זמן צפייה: 00:40

כ-200 ישראלים נתקעו הלילה (שני) בנמל התעופה בדובאי ולא היו יכולים להיכנס לעיר, לאחר שלטענתם חברת התעופה "פליי דובאי" לא דאגה לוויזות שלהם. שכן, בשלב הזה ישראלים שנכנסים למדינה עדיין זקוקים לאשרות כניסה, שלהן נדרשת חברת התעופה לדאוג. ממשרד החוץ של איחוד האמירויות נמסר כי בשעה הקרובה יורשו הישראלים שנמצאים בשדה להיכנס, לאחר שימלאו את טופס ה-"E-visa".

כשנחתו באיחוד האמירויות נאמר לישראלים שסטטוס הוויזות השתנה - ורק מי שהחזיק בדרכון זר יכול היה להיכנס למדינה. יש לציין כי היום מתוכננות עוד שש טיסות להמריא מישראל לאיחוד האמירויות - אחת מהן של חברת ישראייר שהייתה אמורה להמריא בשעה 07:00 בבוקר גם עוכבה בנתב"ג. בתוך כך, קבינט הקורונה צפוי להכריע הערב כי דובאי תישאר מדינה ירוקה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

טראמפ הודיע: עורך דיני רודי ג'וליאני נדבק בקורונה

הקבינט דן ב"ריסון מהודק" בחנוכה; החלטה סופית תתקבל מחר

דחף והטיח לרצפה: צעיר תקף בת 70 לאחר שפגע ברכבה • תיעוד

ישראלים מעוכבים בכניסה לדובאי בשל בעיות בוויזה
ישראלים מעוכבים בכניסה לדובאי בשל בעיות בוויזה

קובי צור, שנחת בדובאי ולא היה רשאי להיכנס סיפר כי "זה ביזיון מוחלט - אחרי כל מאות הדולרים שהשקענו והבטיחו לנו שהכול מסודר. היינו עם 'פלי דובאי' בקשר בשבוע האחרון באופן רציף. בכל זאת, מה שהם עשו זה בעצם סוג של הונאה, כי הם לא מגיעים לפה, אין לנו עם מי לדבר".

בשבוע שעבר המריאה הטיסה ההמסחרית הישראלית הראשונה מישראל לדובאי. הטיסה, של חברת "ישראייר", עברה מעל שמי סעודיה, שעד יום קודם לכן לא אישרה את מעבר הטיסות הישראליות מעל שטחה, ובעקבות כך עלה החשש כי תתבטל. לבסוף, אישרה המדינה המוסלמית לחברות ישראליות לטוס בשמיה, לאחר שגורמים ישראלים בכירים פעלו למען השגת האישור.