2 ספינות "קרוז" התנגשו באתר נופש במקסיקו; 6 נפצעו קל • תיעוד

האוניות שאורכן כ-290 מטר ויכולות להכיל יותר מ-2,000 בני אדם התנגשו, לאחר שאחת מהן ניסתה לעגון ורוחות גבוהות ותנאי ים קשים לא איפשרו זאת. "הרגשנו שהספינה מיטלטלת לצד אחד ואז חוזרת"

זמן צפייה: 00:24

שתי ספינות "קרוז" התנגשו היום (שבת) באתר הנופש הקריבי של מקסיקו, קוזומל. שישה בני אדם נפצעו קל באירוע ונגרם נזק לספינה שאורכה כ-290 מטרים ויכולה להכיל יותר מ-2,000 נוסעים. על פי אחד מהנוסעים ההתנגשות קרתה בזמן תנאי ים קשים.

ג'ורדן מוסלי, אחד הנוסעים בספינה, סיפר כי אכל ארוחת בוקר בזמן ההתנגשות. "פתאום הרגשנו שהאונייה מיטלטלת לצד אחד ואז חוזרת למקומה, סיפר לסוכנות הידיעות רויטרס. "כמה דקות לאחר מכן מנהל השיט הודיע כי ספינה אחרת נכנסה בזו שלנו בזמן העגינה בגלל רוחוץ גבוהות".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"לא רק חומוס": חנות שמלות הערב בשפרעם שהפכה למוקד עלייה לרגל

המוזיקה, הקהל, האבהות הטרייה ו"פאודה": עידן עמדי פותח את הלב

בין הבחירות לברקזיט: משפחת המלוכה מתכוננת לחג המולד

בתיעוד מהחלק העליון של אחת הספינות ניתן לראות חלקים מהספינה נופלים על סיפונה של הכלי האחר, כשחלקם מתיזים מים בנפליתם. "תסתכלו על הספינה הזו", קראה אחת הנוסעות שהייתה עדה למקרה.

מהחברה שמפעילה את הספינות נמסר כי "אחת מהאוניות התדמה לעבר הרציף כשהיא פגעה בספינה אחרת כשכבר הייתה שם. אנחנו בוחנים את היקף הנזק, אך לא נראה כי יש השפעה על כשירות של אחד מכלי השיט".