טוויטר נגד טראמפ: הרשת החברתית הצמידה אזהרה לציוצים של הנשיא

נשיא ארה"ב צייץ כי הוא מתנגד להצבעה דרך הדואר מחשש לזיופים. בתגובה, הרשת החברתית סימנה את הציוץ והצמידה לו קישור עם מידע מהימן בנושא. טראמפ: "טוויטר פוגעת בחופש הביטוי"

זמן צפייה: 00:37

בפעם הראשונה אי פעם, הרשת החברתית טוויטר סימנה הלילה (רביעי) שני ציוצים של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, והצמידה להם אזהרה וקישור למידע נוסף בטענה שמדובר ב"פייק ניוז".

הציוץ שסומן היה זה שבו הזהיר הנשיא את 80 מיליון עוקביו מפני הצבעה דרך הדואר לבחירות לנשיאות 2020, וכתב: "הצבעה בדרך הזו היא לא פחות מאשר הונאה. בדואר, פתקי ההצבעה יזויפו, התיבות יישדדו ויודפסו פתקים שלא כדין". כאן, הוסיפה הרשת לציוץ תווית אזהרה עם סימן קריאה, וצירפה קישור שמוביל את הגולשים לדף שמתאר מדוע טענותיו של טראמפ לא מבוססות.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

המסעדות, הברים ובריכות השחייה נפתחים היום תחת מגבלות

"מאמינים שהעיר תתמלא": אילת מתכוננת לחזרת הנופשים

"מתנערים מאחריות": שוטר דרס למוות ילד – המשטרה סגרה את התיק

טוויטר נגד טראמפ
טוויטר נגד טראמפ | צילום: טוויטר

אומנם טוויטר הודיעה כבר בחודש שעבר כי היא מגבירה את המעקב אחר "פייק ניוז", אולם עד כה, כאמור, הרשת לא נקטה בצעדים נגד הנשיא.

בתגובה לדברים, האשים טראמפ את טוויטר בהתערבות בבחירות לנשיאות, ואמר כי המדיה "מחניקה את חופש הדיבור לחלוטין. אני, כנשיא, לא אתן לזה לקרות". גם מנהל קמפיין הנשיאות של טראמפ מתח ביקורת על המקרה, וטען כי מה שנעשה זה "הטיה פוליטית ברורה".

דונלד טראמפ
מעריך שיהיו פחות ממאה אלף חולים. נשיא ארה''ב, דונלד טראמפ | צילום: רויטרס