"לזרוק אותו לכלא": כך התקבל טראמפ בכניסה למשחק בייסבול • צפו

הנשיא האמריקני הגיע לצפות במשחק סדרת הגמר של ליגת ה-MLS, וכשנכנס לאצטדיון, התקבל בקריאות גנאי לעברו. טראמפ עצמו אמר בעבר למועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון את אותו המשפט

זמן צפייה: 00:23

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ התקבל אמש (ראשון) בקריאות בוז כשהגיע לצפות במשחק סדרת הגמר של ליגת הבייסבול האמריקנית. בנוסף על כך, נשמעו בזמן כניסתו למגרש קריאות שהוא עצמו אמר בעבר למועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון - "לזרוק אותו לכלא".

הקריאות מצד הקהל הגיעו כמה שעות לאחר שהנשיא האמריקני הכריז על חיסולו של מנהיג דאע"ש אבו בכר אל-בגדאדי. בנאומו בבית הלבן אמר טראמפ כי "ארצות הברית עשתה צדק עם הטרוריסט מספר אחת בעולם, אבו בכר אל-בגדאדי מת". עוד אמר נשיא ארה"ב כי אל-בגדאדי "מת לאחר שרץ לתוך מנהרה ללא מוצא, כשהוא בוכה, צורח וזועק. הוא מת כמו כלב, כמו פחדן".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

אישום: גנב אופנוע נמלט לתוך בית – וגילה שהדייר שוטר

החשד להטרדת עד המדינה: החקירה נפתחה עקב פניית פילבר למשטרה

אחרי תמונות העירום והרומן עם העוזר: חברת הקונגרס התפטרה

"ארה"ב חיפשה אותו במשך שנים ארוכות", המשיך טראמפ, "תפיסתו הייתה העדיפות העליונה של הממשל שלי. הכוחות המיוחדים ביצעו פעולה מסוכנת בשעת ליל והצליחו במשימתם. הם היו מדהימים. המתחם פונה לגמרי באותה עת, 11 ילדים פונו מהבית ולא נפגעו. מי שנותר היו אל-בגדאדי ושלושה מילדיו שהוא גרר איתו למוות ודאי. הכלבים שלנו רדפו אחריו, הוא הדליק את חגורת הנפץ שלו והרג את עצמו ואת שלושת ילדיו".