אלמנתו של בראיינט: "שבורות מהאובדן של קובי וג'יאנה"

ונסה בראיינט הגיבה לראשונה על מותו של בעלה, אגדת הכדורסל, הודתה לתומכים הרבים ברחבי העולם והודיעה על הקמת קרן לתמיכה במשפחות ההרוגים. "קשה לדמיין את חיינו בלעדיהם"

זמן צפייה: 02:09

פרידה מאגדת הכדורסל: ונסה בראיינט, אלמנתו של קובי בראיינט כוכב ה-NBA לשעבר, שנהרג בתחילת השבוע בהתרסקות מסוק בקליפורניה, הגיבה הבוקר (חמישי) לראשונה על האסון: "אני ובנותיי רוצות להודות למיליוני האנשים שהביעו תמיכה ואהבה בתקופה הנוראית הזו. אנחנו שבורות וכואבות את האובדן של הבעל האוהב והאב האוהב, וג'יאנה המדהימה". את הדברים כתבה בעמוד האינסטגרם שלה.

עוד הוסיפה ואמרה: "ליבנו גם שבור בעקבות המשפחות שאיבדו את אהוביהן, אנחנו חולקות את כאבן. אין מילים לתאר את הכאב שאנחנו חשות". בהמשך דבריה כתבה: "אני לא יודעת מה צפוי לנו מחר, קשה לדמיין את חיינו בלעדיהם".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

כדורסלן העבר קובי בראיינט ובתו בת ה-13 נהרגו בהתרסקות מסוק

קובי בראיינט ואשתו סיכמו בעבר: "לעולם לא נטוס יחד במסוק"

הלם בעולם בעקבות מותו של קובי בראיינט; נתניהו: "יום עצוב"

קובי בריאנט ומשפחתו
קובי בריאנט ומשפחתו | צילום: אינסטגרם

כמו כן, סיפרה ונסה כי משפחת בראיינט הקימה קרן "על מנת להוקיר את זכרון צוות 'ממבה', שהיה כינויו של ברייאנט כשהיה שחקן NBA", על מנת לתמוך במשפחות הנספים באסון.

כזכור, כוכב ה-NBA לשעבר נהרג בתאונה עם אחת מבנותיו בת ה-13, חברתה, אחד מהוריה, ארבעה בני אדם נוספים והטייס שגם שהו בכלי הטיס הפרטי.

 

View this post on Instagram

 

My girls and I want to thank the millions of people who’ve shown support and love during this horrific time. Thank you for all the prayers. We definitely need them. We are completely devastated by the sudden loss of my adoring husband, Kobe — the amazing father of our children; and my beautiful, sweet Gianna — a loving, thoughtful, and wonderful daughter, and amazing sister to Natalia, Bianka, and Capri. We are also devastated for the families who lost their loved ones on Sunday, and we share in their grief intimately. There aren’t enough words to describe our pain right now. I take comfort in knowing that Kobe and Gigi both knew that they were so deeply loved. We were so incredibly blessed to have them in our lives. I wish they were here with us forever. They were our beautiful blessings taken from us too soon. I’m not sure what our lives hold beyond today, and it’s impossible to imagine life without them. But we wake up each day, trying to keep pushing because Kobe, and our baby girl, Gigi, are shining on us to light the way. Our love for them is endless — and that’s to say, immeasurable. I just wish I could hug them, kiss them and bless them. Have them here with us, forever. Thank you for sharing your joy, your grief and your support with us. We ask that you grant us the respect and privacy we will need to navigate this new reality. To honor our Team Mamba family, the Mamba Sports Foundation has set up the MambaOnThree Fund to help support the other families affected by this tragedy. To donate, please go to MambaOnThree.org. To further Kobe and Gianna’s legacy in youth sports, please visit MambaSportsFoundation.org. Thank you so much for lifting us up in your prayers, and for loving Kobe, Gigi, Natalia, Bianka, Capri and me. #Mamba #Mambacita #GirlsDad #DaddysGirls #Family ❤️

A post shared by Vanessa Bryant ? (@vanessabryant) on

בראיינט, שזכה בחמש אליפויות בליגת הכדורסל הטובה בעולם עם לוס אנג'לס "לייקרס", נולד בשנת 1978 בפילדלפיה שבפנסילבניה, ושיחק במדי הקבוצה הצהובה-סגולה במשך 20 שנה. בראיינט לבש על גופיית המשחק שלו את המספר 8, ולאחר כמה עונות שינה ל-24. הכוכב מדורג במקום הרביעי ברשימת קלעי כל הזמנים ב-NBA והיה לכדורסלן היחיד שזכה באוסקר על סרטו הקצר "כדורסל יקר".

ראש הממשלה בנימין נתניהו צייץ בטוויטר בתגובה למותו של הכוכב: "הצטערתי לשמוע על הטרגדיה בארצות הברית, יום עצוב לכל אוהבי הספורט בעולם. קובי בראיינט, מגדולי הכדורסלנים בהיסטוריה, נהרג היום בהתרסקות מסוק בקלבסאס שבקליפורניה. הותיר אחריו אישה, ארבעה ילדים, ומיליוני חובבי כדורסל בעולם. לא יישכח. מי יתן שינוח על משכבו בשלום".

קובי הוא הצעיר מבין שלושת ילדיהם של ג'ו ופמלה בראיינט. אביו, היה גם כדורסלן בקבוצת פילדלפיה "76'". קובי קיבל את שמו על שם מנת סטייק ידועה בעיר קובה שביפן, שהוריו ראו בתפריט של מסעדה.

בראיינט החל לשחק כדורסל כבר בגיל שלוש, ובגיל שש סיים אביו לשחק ב-NBA, ומשפחתו עזבה את ארצות הברית ועברה לאיטליה, שם למד בראיינט לדבר איטלקית וספרדית באופן שוטף. ב-1991 חזרה המשפחה לארצות הברית.