ישראלית בת 26 מואשמת שניסתה לגנוב מבעלה בן ה-77 מיליון דולר

לין הלנה חלפון, שנישאה לאחרונה לאיש העסקים ריצ'רד רפפורט בפלורידה, נעצרה בחשד שניסתה למשוך 3 צ'קים על סך כ-300 אלף דולרים מחשבונו - ללא הסכמתו. "הוא מממן הכול. כמו כל זוג נשוי"

זמן צפייה: 01:35

לין הלנה חלפון, ישראלית בת 26, שנישאה לאחרונה לריצ'רד רפפורט בן ה-77 ומתגוררת בטמפה שבפלורידה ארצות הברית, נעצרה בתחילת החודש לאחר שעל פי החשד ניסתה למשוך כמיליון דולרים באמצעות צ'קים מחשבון הבנק של בעלה. היא עוכבה בשדה התעופה והואשמה בעבירות של הלבנת הון, מרמה וניצול קשיש, ונקבעה ערבות של מיליון דולרים לשחרורה.

בשביעי בנובמבר, ארבעה חודשים לאחר חתונת הזוג, חלפון ניסתה למשוך את הכסף, וטענה שתקנה לבעלה, שנמצא בחו"ל, יאכטה בעזרת הסכום. זאת, למרות שרפפורט היה בביתו באותה העת. לאחר שסורבה על ידי עובדי הבנק, חזרה וביקשה שלושה צ'קים על סך 333,333 דולרים כל אחד. עובדי הבנק לא נענו לבקשה - ויצרו קשר עם המשטרה.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

ארה"ב: ישראלית הורשעה באחריות להונאה של 145 מיליון דולר

אישה בשנות ה-70 לחייה נחנקה למוות בזמן אכילה בירושלים

פורשת כנפיים: צעירה שאביה הגיע מחוף השנהב תסיים קורס טיס

אישה שמחה עם דולרים
אישה שמחה עם דולרים, אילוסטרציה | צילום: GettyImages/אימאג'בנק

לפי הדיווחים בעיתונות המקומית, בעלה של חלפון קיבל דיווח מהמשטרה על הצ'קים שאשתו ניסתה למשוך יום לאחר התקרית. על פי הדיווח, בן זוגה אמר שלא רצה לפנות למשטרה ונתן לאישתו "ליהנות מהספק". זאת, משום שלא רצה שהיא תגורש לישראל. כמו כן נכתב כי בני הזוג לא חיים באותו הבית. משפחתו של רפפורט, על פי הדיווחים, הפצירה בו שלא לתת לה כסף כלל.

חמישה ימים לאחר שניסתה הצעירה למשוך למשוך את הכסף, פשטה המשטרה המקומית על דירתה של חלפון. היא אמרה להם שהיא שלחה את הצ'קים לאחותה בישראל, וכי היא ובעלה נמצאים במהלכו של ריב. עוד אמרה הצעירה שהיא לא עובדת ובעלה מממן את כל הוצאותיה, "כמו כל זוג נשוי".

למרות דבריה בנוגע לצ'קים, שניים מהם נפדו על ידי גבר בבנק בניו ג'רזי כשבועיים אחר כך. בעקבות כך, המשטרה הוציאה צו להקפאת הצ'ק השלישי, שעמד על כאמור על סכום של כ-300 אלף דולרים. טרם התבררה זהותו של הגבר הנוסף, אך הוא שותפה של חלפון, על פי החשד.

בתו של רפפרוט, דינה טיטוס, אמרה שבני המשפחה לא ידעו שהשניים נישאו. לדבריה היא חושדת שחלפון "הונתה" את האב. עורך דינה של חלפון, טוד פוסטר, מסר כי נישואיהם חוקיים., כמו כן, רפפורט ענה לחוקרים "כן״", כשנשאל על ידים האם הוא חש שנפל קורבן לתרמית וגנבה.