העגבניות של השף אייל שני זכו לביקורת חריפה בניו יורק

מנה המורכבת מעגבנייה אחת, שמגיש השף במסעדתו החדשה במנהטן, ועולה 24 דולר גררה ביקורת זועמת: "אולי פיסת המוצר היקרה בהיסטוריה". על דג שעולה 149 דולר נכתב: "מנה שמצדיקה קריאה למשטרה"

זמן צפייה: 02:57

במוקד הסערה החדשה סביב השף אייל שני ניצבת העגבנייה. מסעדתו החדשה של שני בניו יורק גררה ביקורת חריפה על המחירים הגבוהים, ובעיקר על מנת העגבניות שמגיש שני במקום. בביקורת מוזכרות כמה מנות שמחירן, לדעת המבקר, יקר באופן קיצוני – כמו איטריות עם פטריות פורצ'יני ב-43 דולר.

על מנת דג הבס, שעולה 149 דולר, נכתב שהיא "מצדיקה קריאה למשטרה" ועל מנה המורכבת מעגבנייה אחת בלבד נכתב: "זאת אולי פיסת המוצר היקרה ביותר בהיסטוריה, 24 דולר – לעגבנייה אחת", כתב המבקר והוסיף: "היא הייתה טעימה, אבל לא הטעימה ביותר שאכלתי בחיי. ההופעה של מנה כזאת בתפריט פגעה במנה שלי".

עוד בחדשות 13:

המטוס שנחת נחיתת חירום שוב קורקע – והנוסעים בנתב"ג זועמים

אובר משיקה את ה"אובר קופטר": שירות טיסות מסוק בניו יורק

"רישום ילדיכם לביה"ס בוטל": הורים הפכו בני ערובה של ר' מועצה

אייל שני
אייל שני | צילום: צילום מסך

אייל שני ידע בשנים האחרונות לא מעט טלטלות כלכליות, אך נראה שבימים אלו הוא נראה שעסקיו הקולינריים במלבורן, ניו יורק, וינה ופריז משגשגים. מותג "המזנון" של שני עורר סקרנות באירופה, ובסניף בפריז משתרכים תורים ארוכים לאורך כל ימות השבוע. המסעדה בניו יורק פתוחה שלושה ימים בלבד בשבוע, והשמועות אומרות שכל השולחנות הוזמנו מראש חודשים קדימה.

בסצינה הקולינרית של מנהטן קשה לדעת כמה השפעה יהיו "24 דולר לעגבנייה אחת זה ללא ספק חוצפה ישראלית מקורית", אמר יריב אלקריב, מבקר האוכל של "ידיעות אחרונות". "באקלים הנוכחי, אני לא אתפלא אם התור מול המסעדה רק יתארך בעקבות הביקורת הזאת. כבר היו דברים מעולם".