ארה"ב: ילד ישראלי בן 8 טבע למוות בתאונת שיט בניו יורק

יוסף גולדמן מת בזמן חופשה משפחתית לאחר שסירתו התהפכה בנהר ההדסון כחמישים קילומטר מהעיר. על הסירה שהו עוד שישה ילדים שהצליחו להינצל, מותו נקבע בבית החולים המקומי

זמן צפייה: 01:02

יוסף גולדמן, ישראלי בן 8, מת בתאונת סירה סמוך בעיר ניו יורק, בזמן חופשה משפחתית ביום שישי האחרון. כלי השיט שעליו שהה גולדמן עם עוד שישה ילדים נוספים התהפך בנהר האדסון כחמישים קילומטר מהעיר ניו יורק. גולדמן נעדר לאחר ששאר הילדים על הסירה, כולם מתחת לגיל 12, הצליחו להיאחז בכלי השיט. לאחר מכן, גולדמן נמצא במים מתחת לסירה ההפוכה, הובהל לבית החולים ושם נקבע מותו.

אתמול זוהר ציזנר, תינוקת ישראלית בת שנה מרעננה, מתה במהלך טיסה מתאילנד. הטייס של חברת אירופלוט הרוסית נאלץ להנחית את המטוס נחיתת חירום בעיר קזאן שברוסיה, שם צוות רפואי העניק טיפול לתינוקת שככל הנראה סבלה מקשיי נשימה, אך נאלץ לקבוע את מותה.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

אב התינוקת שמתה בטיסה מתאילנד: "ילדה קסומה שהביאה אור ואהבה"

ההרוגות בתאונה בכביש 6: ענת רוזנברג בת ה-12 ואמה אירנה

במהלך פעילות אומגה בגלבוע: גבר כבן 30 נפל לוואדי ונפצע קשה

נהר ההדסון
נהר ההדסון | צילום: רויטרס
ממשרד החוץ נמסר בתגובה כי "האירוע מוכר באגף הקונסולרי של משרד החוץ ומטופל על ידי שגרירות ישראל במוסקבה, אשר גייסה בסיוע הג'וינט, את הקהילה היהודית בעיר קזאן, לסייע למשפחה בשעותיה הקשות".

מחברת אירופלוט נמסר בתגובה לסוכנות הידיעות הרוסית TASS כי "במהלך טיסה בנתיב פוקט-מוסקבה, התינוקת חשה ברע. כתוצאה מכך, הקברניט החליט לנחות נחיתת חירום בקזאן על מנת שהישראלית תוכל לקבל סיוע רפואי מהיר. עם זאת, למרות מאמצי ההחייאה, לצערנו התינוקת מתה".

לפני כשבועיים צעירה ישראלית בת 22 נהרגה בתאונת צלילה באי קופיפי שבתאילנד, במהלך חופשה עם משפחתה. משרד החוץ, בסיוע קונסולית ישראל בבנגקוק, אתי מזרחי, ליווה את המשפחה וסייע בסידור הטסת הגופה לישראל.