כאחד האדם: מנהיגי העולם תועדו צוחקים על טראמפ בוועידת נאט"ו

בשולי הפסגה הבינ"ל, נצפו מנהיגי קנדה, בריטניה צרפת והולנד מתלוצצים על נאום הפתיחה של נשיא ארצות הברית: "לסתות אנשי הצוות שלו נשמטו". טראמפ: "טרודו הוא צבוע" • צפו

זמן צפייה: 04:06

בשולי פסגת נאט"ו, תועדו אמש (שלישי) כמה ממנהיגי העולם צוחקים על נאום הפתיחה של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בפתח הוועידה בלונדון, ככל הנראה ללא ידיעתם. "פשוט ראיתי את לסתות אנשי הצוות שלו נשמטות לרצפה במהלך הנאום", אמר ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו לקבוצה שכללה גם את ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון, ראש ממשלת הולנד מארק רוטה, נשיא צרפת עמנואל מקרון והנסיכה הבריטית אן.

בסרטון, שתועד בארוחת ערב חגיגית שהתקיימה בארמון בקינגהאם, נראה ג'ונסון שואל את מקרון: "למה איחרת כל כך?" וטרודו מגיב בהומור: "הוא איחר כי הוא נאם במשך 40 דקות ממש בפתח הוועידה".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

היום: פתיחת העצרת הכללית של האו"ם; טראמפ ומקרון יישאו נאומים

ארה"ב סוערת לקראת פרסום הביוגרפיה הלא רשמית של מלניה טראמפ

"הציב את טובתו מעל האינטרס הלאומי": דוח חקירת ההדחה של טראמפ

מנהיגי קנדה בריטניה וצרפת צוחקים על טראמפ
מנהיגי קנדה בריטניה וצרפת צוחקים על טראמפ | צילום: חדשות 13

לאחר מכן מקרון, שעמד בגבו למצלמה נראה מתייחס בהומור גם הוא לאמירה של טרודו. שמו של טראמפ לא נאמר במפורש בשיחה, אך ניתן היה להבין כי הקבוצה שוחחה על נאומו הארוך של הנשיא האמריקני, שחרג מהזמן הצפוי מוקדם יותר באותו היום.

טראמפ התייחס לסרטון ואמר: "טרודו הוא צבוע. הוא בחור נחמד, אבל כנראה כעס כשהערתי לו על הכספים המוזרמים לנאט"ו".

הסרטון פורסם לראשונה על ידי אתר החדשות "ספוטניק", המוחזק בידי סוכנות הידיעות הרוסית "סבודניה". באתר האינטרנט של החברה ניתן למצוא את הגרסה הארוכה וכן תיעודים נוספים של אורחי האירוע החגיגי.

כפי שעשה בשנה שעברה, טראמפ התעלם מכללי הטקס הרגילים והשתמש בזמן הנאום הניתן לו על מנת לענות ולהגיב לשאלות מעיתונאים רבים מרחבי העולם.