ארה"ב סוערת לקראת פרסום הביוגרפיה הלא רשמית של מלניה טראמפ

השאלה מה עבר על הגברת הראשונה בשלוש השנים שלה בבית הלבן עומדת במרכז הספר "לשחרר את מלניה", שכתבה העיתונאית קייט בנט. בספר, היא מבטיחה פרטים חדשים על מלניה ועל יחסיה עם משפחת טראמפ

זמן צפייה: 01:55

מה עבר על הגברת הראשונה של ארה"ב, מלניה טראמפ, בשלוש השנים מאז נכנסה עם בעלה לבית הלבן? השאלה המסקרנת הזו עומדת במרכז הביוגרפיה הלא רשמית שלה שתתפרסם היום (שלישי) וצפויה להסעיר את מדורי הרכילות האמריקניים בימים הקרובים. הספר, שנקרא "לשחרר את מלניה", נכתב על ידי קייט בנט, עיתונאית ב-CNN. בנט מבטיחה שם פרטים חדשים על הגברת הראשונה המסקרנת ביותר בתולדות ארה"ב.

בספר נטען כי מלניה ובעלה, הנשיא טראמפ, ישנים בחדרים נפרדים, בקומות נפרדות. למשפחת טראמפ אגף מגורים שלם בבית הלבן והטענה היא כי אף אחד במשפחה לא יכול אפילו לפתוח חלון בלי אישור של השירות החשאי, או לצאת להליכה קצרה בדשא שמסביב לבית בלי לגרום למהומה.

לכתבות נוספות בנושא >>

בכירה בבית הלבן התווכחה עם מלניה טראמפ – ואולצה לעזוב

מלניה סיימה ביקור באפריקה ללא הנשיא: "לא תמיד מסכימה איתו"

הוריה של מלניה טראמפ קיבלו אזרחות אמריקנית

מלניה טראמפ בוועידה הרפובליקנית בקליבלנד
מלניה טראמפ בוועידה הרפובליקנית בקליבלנד | צילום: Getty Images

עוד לפי הספר, למלניה השפעה גבוהה יותר על בעלה משנהוג לחשוב. היא מתעמתת איתו בסוגיות פוליטיות ובניהול הצוות המקיף אותו. מקורות טוענים כי היא לא מהססת לנהל איתו ויכוחים בטלפון כמה פעמים ביום.

בספר עוד נטען כי היחסים בין הגברת הראשונה לבת הראשונה איוונקה - כבר לא טובים כמו פעם, השתיים תומכות זו בזו אבל מעדיפות לא להופיע יותר מדי יחד ולא אוהבות לחלוק את אור הזרקורים. מקורות סיפרו לעיתונאית כי שתי הנשים המשפיעות ביותר על טראמפ, על חייו הפרטיים ועל החלטותיו המקצועיות – שומרות מרחק זו מזו.