אלוף הפורטנייט חזר לביה"ס כמיליונר: "הכסף לא יחזיק אותי לעד"

ג'יידן האשמן, הבריטי בן ה-15, שזכה במקום השני באליפות העולם במשחק הווידאו שנערכה בקיץ האחרון, החל השבוע את הלימודים בכיתה י'. אמו: "הוא יצטרך לגבש מסגרת וללכת לישון מוקדם"

זמן צפייה: 02:09

המוני תלמידים מכל העולם חזרו ביום ראשון האחרון לבית הספר, בהם גם ג'יידן האשמן, בריטי בן 15 שזכה בכמיליון ליט"ש באליפות העולם ב"פורטנייט" הראשונה אי פעם. זאת, לאחר שסיים במקום השני במקצה הזוגות בתחרות שהתקיימה באיצטדיון הטניס היוקרתי "ארתור אש" שבניו יורק ונמשכה כמה חודשים במהלך הקיץ האחרון.

למרות העובדה שהפך למיליונר בגיל כל כך צעיר, האשמן, שהחל השבוע את הלימודים בכיתה י', עדיין שם את בית הספר בעדיפות גבוהה: "למרות שזכיתי בכסף, זה לא יחזיק אותי כל חיי". אמו סיפרה כיצד היא מתכננת לסייע לו לשלב את התחביב עם הלימודים: "נצטרך לגבש מסגרת ליום שלו. הוא לא יוכל לשחק מתי שירצה. הוא יצטרך ללכת לישון בשעה סבירה".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

שלוש שנים לאחר שזכה בלוטו – זוג אמריקני יואשם בפריצה לבתים

מה חושבים מומחים על השוקולד הוורוד שינחת פה בקרוב?

ישיבה על מדרגות ושימוש במוט סלפי: המעשים שיגררו קנס באירופה

 

ג'יידן האשמן, מקום שני באליפות העולם בפורטנייט
ג'יידן האשמן, מקום שני באליפות העולם בפורטנייט | צילום: חדשות 13

אמו של ג'יידן אמנם הגיעה לעודד אותו בתחרות בקיץ, אבל שם הודתה שהתחביב של בנה ממש לא התגשמות החלום שלה. ג'יידן לא מתכנן לממש עם הכסף שבו זכה עם הפנטזיות האופייניות לו ולבני גילו, ולאחרונה הוא רכש לאמו בית חדש. בבית הספר ג'יידן הפך לכוכב, וחבריו משתדלים לפרגן, ולהסתיר את הקנאה.

חשוב לומר שרק אחדים מבין מאות המיליונים שמשחקים במשחק בכל העולם, שגורם להתמכרות ושריפת שעות ארוכות מול מסך מצליחים לתרגם זאת לכסף. רוב השחקנים עושים זאת כתחביב, אולם יש מי שהפכו את זה למקצוע ומגלגלים מאות אלפים ואפילו מיליוני דולרים, בעיקר מצפיות בסרטונים המתעדים אותם משחקים, שהופכים לוויראליים בתוך זמן קצר.