הבריטית שטענה כי נאנסה ע"י ישראלים: "הם היו כמו להקת זאבים"

הצעירה שהורשעה בבדיית סיפור האונס באיה נאפה תיארה בריאיון לעיתון "הסאן" את שאירע לטענתה עם הנערים מישראל. לדבריה, אחד מהם רכן עליה עם ברכיו בזמן שחברו אנס אותה. "רק רציתי למות"

זמן צפייה: 00:28

פרשת המין בקפריסין: הנערה הבריטית, שהורשעה בבדיית סיפור האונס על ידי ישראלים באיה נאפה, התראיינה לראשונה מאז חזרתה לאנגליה לעיתון "הסאן". לטענתה, הצעירים "היו כמו להקת זאבים", כאשר אחד מהם רכן עליה עם ברכיו בזמן שחברו ביצע בה את זממו.

"רק רציתי למות. אני לא יודעת כמה מתוך ה-12 אנסו אותי, אי-אפשר לספור", סיפרה בת ה-19. "הם עמדו בשורה מרוגשים, צעקו בעברית. ניסיתי להיאבק בהם, אבל לא הצלחתי, ניסיתי לשלב הרגליים, אבל הם החזיקו אותו בברכיים ובקרסוליים".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

אותרה גופת הצעיר הישראלי שנסחף בנהר בניו זילנד

היועמ"ש דורש מח"כ יזבק הסברים לדברים שאמרה בריאיון לחדשות 13

בערפל כבד וראות לקויה: בראיינט ו-8 נוספים נהרגו בתאונת המסוק

הצעירה הבריטית שהורשעה בבדיית אונס בכניסתה לבית המשפט בקפריסין
הצעירה הבריטית שהורשעה בבדיית אונס בכניסתה לבית המשפט בקפריסין | צילום: רויטרס

לדבריה, היא הגיעה לחדר המלון עם הישראלי שכינתה "סאם", כי זה היה הלילה האחרון שלו במדינה. "זה היה רומן חופשה נורמלי", הסבירה. אך לטענתה, אחרי שהתחילו להתנשק מישהו פתח את הדלת מאחוריהם, וסאם זרק אותה על המיטה ומנע ממנה לזוז.

לפני כשלושה שבועות שוחררה הצעירה, לאחר שבית המשפט בקפריסין גזר עליה ארבעה חודשי מאסר על תנאי בגין בדיית אונס מצד צעירים ישראלים. בריאיון לעיתון "הסאן" הבריטי יום לאחר מכן התעקשה כי היא חפה מפשע ואמרה שהמאבק שלה נמשך.

הצעירה הבריטית מחוץ לבית המשפט בקפריסין
הצעירה הבריטית מחוץ לבית המשפט בקפריסין | צילום: רויטרס

"זה היה סיוט עבורי, עבור אמא שלי ולכולם. מה שנתן לי את הכוח להמשיך זה המשפחה שלי והתמיכה המדהימה מהחברים ומכל האנשים שיצרו קשר כדי להגיד שהם מאמינים בי", אמרה בת ה-19, שהביעה את הערכתה למאות האנשים שתרמו למען הוצאות המשפט שלה: "אני רוצה להודות לכל מי שתמך בי. אני חפה מפשע, והמאבק יימשך כדי לנקות את השם שלי".

עורכי דין של הצעירה כבר התחילו לעבוד על הגשת הערעור נגד גזר הדין, כאשר גזר הדין שלה הוא ארבעה חודשי מאסר על תנאי וקנס של 125 אירו לבית המשפט. הצעירה סיפרה על המשפט שלה, וטענה שהרגישה כי "השופט היה מאוד אגרסיבי כלפיי ונקמני. הוא לא היה הוגן כלפיי וכלפי צוות ההגנה הנשי שלי. בקושי הותר להן לשאול שאלות, ועדיין התובע החזיק אותך במשך שש שעות על דוכן העדים".

הצעירה הבריטית מחוץ לבית המשפט בקפריסין
הצעירה הבריטית מחוץ לבית המשפט בקפריסין | צילום: רויטרס

בת ה-19 סיפרה על תחושותיה בעת מתן גזר הדין: "כשהמתרגם אמר לי ארבעה חודשים, חשבתי שאני נכנסת לכלא. רק אחרי שאמרו לי שזה על תנאי, הבנתי שאני הולכת הביתה. הסתכלתי על אמא שלי, ולשתינו היה דמעות בעיניים. אני כל כך שמחה לחזור הביתה. עכשיו, סוף סוף, אני יכולה ללכת הביתה למיטה שלי, לטייל עם הכלב שלי. אני אפילו מצפה למזג האוויר הקר באנגליה".

הצעירה ואמה עלו על טיסה מלרנקה ללונדון, אחרי ששני נוסעים ויתרו על הכרטיסים שלהם תמורת 550 אירו, לאחר שצוות המטוס שאל אם מישהו מוכן להתנדב לכך. יום לפני כן, ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, התייחס לגזר הדין ואמר: "הוא מרוצה מאוד מכך שהיא יכולה לשוב כעת הביתה", אמר דוברו. "היו לנו מספר חששות במשך התהליך לגבי הזכויות שלה וזכותה למשפט הוגן, והעלנו זאת בפני הרשויות בקפריסין", ציין דוברו. "נעבוד עם קפריסין ומדינות נוספות כדי להבטיח שמקרה כזה לא יקרה שוב".