"רווקה? צאי עם מארק": פרסם עצמו על שלט חוצות כדי למצוא אהבה

מארק, בריטי בן 30, התייאש מאפליקציות ההיכרויות ומצא דרך מקורית לנסות להשיג את תשומת הלב של המין הנכון: מודעת פרסומת בשווי 2,000 שקלים עם דמותו והכיתוב "רווקה? זה הסימן שחיכית לו"

הרווק בריטי שפרסם את עצמו על שלט חוצות ענק כדי למצוא אהבה
הרווק בריטי שפרסם את עצמו על שלט חוצות ענק כדי למצוא אהבה | צילום: טוויטר

מי אמר שבריטים לא יודעים לחזר? מארק רוף, רווק בריטי צעיר בן 30, מצא דרך מקורית במיוחד לנסות למשוך את תשומת ליבן של המין הנכון: הוא רכש מודעת פרסומת בשווי 425 ליש"ט (כ-2,000) שקלים, שבה הוא מצולם כשהוא שכוב על הצד במבט מצודד ומעליו הכיתוב "רווקה? צאי עם מארק. יכול להיות שזה הסימן שחיכית לו".

המודעה, שממוקמת מעל כביש סואן במנצ'סטר, מכוונת את המועמדות הפוטנציאליות לאתר אינטרנט שמציע מידע נוסף על הרווק הנואש ונושא את הסלוגן: "אדם אחד, שלט אחד, מטרה אחת". באתר מארק חושף כי הוא עובד בתחום השיווק, מציין כי גובהו 1.80 מטרים ומוסיף כי בחייו הספיק להתנשק עם יותר משלוש נשים.

כתבות נוספות בחדשות 13 >> 

בריטניה נפרדת מהאיחוד האירופי: הברקזיט יוצא לדרך

שקט, פסטורליות ופפראצי: החיים החדשים-ישנים של הארי ומייגן

לאחר הרשעת הצעירה: קריאות בבריטניה לחרם תיירות על קפריסין

הנשים שמעוניינות לצאת איתו לדייט יצטרכו למלא שאלון באתר, שבו הן מתבקשות לחשוף את שמות המשתמשים שלהן ברשתות החברתיות, להעלות תמונה של עצמן ולכתוב למארק הודעה אישית. עד כה, יותר מ-292 אנשים מילאו את השאלון.

מארק הסביר כי רכש את המודעה בגלל שכל חבריו נמצאים בזוגיות, ואילו הוא מתקשה למצוא פרטנר רומנטי. "אני רווק כבר תקופה, ורוב חבריי כבר נשואים או במערכות יחסים רציניות", סיפר מארק. "ניסיתי להשתמש באפליקציות היכרויות אבל הן לא ממש עזרו לי, אז החלטתי לנסות משהו שונה כדי להתבלט".

דייט
דייט | צילום: פוטוליה

מתברר כי הרעיון המקורי הגיע, איך לא, בזמן שיחת שיכורים בפאב. "דיברתי עם חבר טוב שלי על כך שאני מתקשה עם כל האפליקציות האלו, והתבדחתי על כך שאני צריך פשוט לשים את הפרצוף שלי על שלט חוצות ענק", סיפר מארק. "צחקנו על זה, אבל אחר כך בעצם הבנתי שזה רעיון מצויין".

מארק ציין כי הוא מופתע מכמות האנשים שפנו עד כה. "היו אנשים שחשבו שאני משוגע ששילמתי על זה 425 ליש"ט, אבל אם זה יעזור לי למצוא אהבה - אז זה ממש זול", אמר. "ניסיתי לעשות את זה מצחיק, כדי שלא יחשבו שאני איזה לוזר נואש".