שקט, פסטורליות ופפראצי: החיים החדשים-ישנים של הארי ומייגן

הדוכס והדוכסית, בקרוב לשעבר, עברו להתגורר במחוז שליו בקנדה. אמנם השכנים טוענים כי יתנו לשניים לחיות את חייהם, אך הצלמים לא יניחו להם לנפשם: "זה הסיפור הגדול ביותר בעולם"

זמן צפייה: 02:32

אחרי השבועיים הסוערים בחיים, וכשכל כלי התקשורת בעולם במרוץ אחרי תמונות חדשות שלהם, הארי ומייגן, שבקרוב כבר לא "הוד מעלתם" – מחפשים קצת שקט.

ביתם החדש והזמני נמצא במחוז צפון סניץ' בוונקובר שבקנדה – אזור פסטורלי, שקט וירוק, בדיוק ההפך מלונדון. באזור מתגוררים כ-11 אלף תושבים, ושם השכנים ממש לא רגילים למצוא צלמי פפראצי עומדים להם מחוץ לבית.

ביתם החדש של מייגן והארי במחוז צפון סניץ' בוונקובר שבקנדה
ביתם החדש של מייגן והארי במחוז צפון סניץ' בוונקובר שבקנדה | צילום: חדשות 13

אחת השכנות החדשות של הדוכס והדוכסית, תכף לשעבר, סיפרה: "הייתי אומרת שאנחנו, תושבי המקום, מגוננים, לא חודרניים ונניח להם לחיות את חייהם".

אמנם הסיבה הרשמית לפרישתם מבית המלוכה היא רצון לפתוח בחיים חדשים עצמאיים, אבל ברור שאחת הסיבות משמעותיות הנוספות היא החיטוט של הצהובונים של בריטניה בכל פרט בחייהם. במשך כשבוע הארי ומייגן סבלו בשקט את נוכחות התקשורת, אבל אחרי פרסום תמונה של מייגן ובנה התינוק ארצ'י, והביקורת שבאה בעקבותיה על האופן שבו היא מחזיקה אותו – בני הזוג יצאו לקרב על הרחקת הצלמים מסביבתם.

עם זאת, נראה כי צלמי הפפראצי לא יניחו לשניים בקרוב. "זה סיפור כלל עולמי. זה הסיפור הגדול ביותר בעולם. כמה פעמים קרה שמישהו עוזב את משפחת המלוכה?", אמר צלם פפראצי.

מייגן מרקל עם בנה ארצ'י סמוך לביתם החדש שבקנדה
מייגן מרקל עם בנה ארצ'י סמוך לביתם החדש שבקנדה | צילום: חדשות 13