דרמה בגמר אליפות ארה"ב הפתוחה: מדבדב ניצח את דג'וקוביץ'

הסרבי המדורג ראשון בעולם הפסיד 3-0 למדורג שני, ופספס את ההזדמנות לזכות לשבור את השיא המשותף עם פדרר ונדאל ולזכות בגראנד סלאם ה-21 שלו. לרוסי בן ה-25 זוהי הזכייה הראשונה בקריירה

זמן צפייה: 00:28

אליפות ארצות הברית הפתוחה בטניס הגיעה לסיומה הלילה (שני), והרוסי המדורג שני בעולם, דניאל מדבדב, עשה היסטוריה וזכה בטורניר הגראנד סלאם הראשון שלו, לאחר שניצח את נובאק דג'וקוביץ' הסרבי, המדורג ראשון בעולם, 0-3 במשחק הגמר.

מדבדב בן ה-25 שלט במשחק מתחילתו, וניצח בשלוש מערכות, 4:6, 4:6, 4:6. הוא הפתיע את הקהל במגרש ועוד מיליונים ברחבי העולם, שציפו לראות את דג'וקוביץ' משלים את הזכייה ה-21 שלו בטורנירי גראנד סלאם. המדורג ראשון בעולם מחזיק בשיא הזכיות בכל הזמנים יחד עם רוג'ר פדרר ורפאל נדאל, שלושתם עם 20 זכיות, וכדי לשבור את השיא הוא ייאלץ לחכות לשנה הבאה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בזמן שצה"ל תקף בעזה: נשמעה התרעה בעוטף ויירוט של כיפת ברזל

"מצטער, לא יכול לשבת 10 שנים": הטיוטה שכתב הקצין שמת בכלא

למה משפט נתניהו מתעכב? תקציר האירועים האחרונים בהליך

דניאל מדבדב אחרי הזכייה באליפות ארה''ב הפתוחה
דניאל מדבדב | צילום: רויטרס

למדבדב זהו ההישג הגדול בקריירה עד כה, לאחר שמוקדם יותר השנה הגיע גם לגמר אליפות אוסטרליה, שם הפסיד לאותו דג'וקוביץ'. הסרבי בן ה-34 גם פספס את ההזדמנות להיות הראשון מאז רוד לייבר האוסטרלי ב-1969 שזוכה בכל טורנירי הגראנד סלאם (אליפות אוסטרליה, רולאן גארוס, וימבלדון ואליפות ארה"ב) בשנה קלנדרית אחת.