יאיר נתניהו: "טראמפ הוא רוק סטאר - והישראלים מעריצים אותו"

בנו של רה"מ התראיין באופן חריג לתחנת טלוויזיה אמריקנית ושיבח את הנשיא, לנוכח החלטותיו להעביר את השגרירות לירושלים ולהכיר בריבונות ישראלית ברמת הגולן: "ייזכר בהיסטוריה היהודית לנצח"

זמן צפייה: 01:22

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, שיבח הבוקר (שלישי) את נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, על יחסו לישראל וכינה אותו "רוק סטאר" במהלך ריאיון שנערך בתחנת הטלוויזיה האמריקנית "BLAZE". הריאיון שנערך בתחנת שידור שאוהדת את טראמפ ומזוהה עם הצד הימני בפוליטיקה האמריקנית הוא הופעה נדירה של נתניהו בתקשורת, זאת על אף שהוא מרבה להתבטא ברשתות החברתיות.

בקטע שפורסם מהריאיון שטרם שודר במלואו, נשאל נתניהו על היחס של הציבור בישראל לנשיא המכהן, והוא כאמור, שיבח אותו בעקבות החלטותיו להעביר את שגרירות ארה"ב לירושלים ולהכיר בריבונות הישראלית ברמת הגולן. נתניהו אף השווה את הנשיא למלך כורש הפרסי, שהכיר בירושלים לפני כ-2,500 שנים. לדבריו, "הנשיא טראמפ הוא החבר הטוב ביותר שהיה ליהודים ולישראל בבית הלבן מאז ומעולם", והוסיף כי "הרוב המכריע של הישראלים מעריץ אותו - והוא ייזכר בהיסטוריה היהודית לנצח".

כתבות נוספות בחדשות 13:

"נבוא לבית שלך": איומים על בעלי בית"ר י-ם – שתובע מיליון שקל

איילת שקד: "מתכוונת לחזור לכנסת בבחירות הקרובות"

העובדת שתבעה את שרה נתניהו: "לא יום עבודה – אלא התעללות"

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, בריאיון לרשת האמריקנית BLAZE TV
יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, בריאיון לרשת האמריקנית BLAZE TV | צילום: חדשות 13

נתניהו אף ניצל את הריאיון כדי להביע עמדה התומכת במדיניות הממשל האמריקני בראשות טראמפ. לדבריו, הקמת החומה בגבול מקסיקו-ארה"ב היא צעד הכרחי בבלימת ההסתננות למדינה. כדי להצדיק את עמדתו, נתניהו אף נתן כדוגמה את הגדר שנבנתה בגבול מצרים בהוראת אביו.

כזכור, בליכוד העלו השערות כי יאיר נתניהו יתמודד בפריימריז האחרונים לרשימת המפלגה. זאת, בעקבות פעילותו הענפה ברשתות החברתיות והתבטאויותיו לטובת אביו ומדיניותו. אמנם לפני כשנתיים בחגיגות יום הולדת של ראש הממשלה הצהיר יאיר כי הוא לא ייקח חלק בחיים הפוליטיים, אך יכול להיות כי בקרוב החלטתו תשתנה.

נשיא ארה''ב דונלד טראמפ וראש הממשלה בנימין נתניהו במוזיאון ישראל בירושלים
נשיא ארה''ב דונלד טראמפ וראש הממשלה בנימין נתניהו במוזיאון ישראל בירושלים | צילום: רויטרס