חיית במה: שירה לוי על הקריירה המצליחה - והטרגדיה המשפחתית

כוכבת הילדים בת ה-22 לא נחה לרגע: היא מגלמת דמות מרכזית בסדרת נוער, משתתפת לראשונה בפסטיגל - והקליטה שיר לזכרו של אביה, ששם קץ לחייו כשהייתה נערה. "לא הבנתי איך החיים ממשיכים"

זמן צפייה: 11:01

השחקנית והזמרת שירה לוי לא נחה לרגע. בזמן שחברותיה מתחילות ללמוד או חורשות את העולם בטיול שאחרי השירות הצבאי שלהן, היא מגלמת את רומי בסדרה "התחנה" בהוט קידס, מככבת בפסטיגל והקליטה שיר ראשון לזכרו של אביה, ששם קץ לחייו כשהייתה נערה. "על הבמה אני מרגשיה שזה המקום שלי, אני כל כך אוהבת את זה. אני לא מוותרת על זה", סיפרה.

לוי נולדה למשפחה ישראלית מוכרת במיוחד, דודה הוא ירון ליכנשטיין, בעלים של אימפריית דוגמנות והפקה. סבה וסבתה הם ז'קלין ואביגדור ליכטנשטיין, מעצבי השיער מוכרים מאוד. "פעם זה היה הרבה יותר מציק כשהיו אומרים לי שאני הבת של, האחיינית של, הנכדה של. הייתי נלחמת בזה ואומרת: 'לא. אני פה בזכות עצמי, אני עובדת קשה. עכשיו אני אומרת לעצמי - 'טוב, יאללה. למי אני באה להוכיח? אני באמת עובדת קשה'".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

מצחיקונת: השחקנית נלי תגר שולחת זרועות לכל הכיוונים

שחקן מצרי הודיע שישתתף בסרט "וונדר וומן" – ועורר סערה בקהיר

15 שנה לאחר ששכל את בנו – נכד ראשון לשחקן שלמה וישינסקי

השחקנית והזמרת שירה לוי
השחקנית והזמרת שירה לוי | צילום: החדשות 13

"אני זוכרת שהיינו יושבים אצל ז'קלין ואביגדור במספרה ושם בדלפקים מתחת היו רק תמונות של שירה", סיפרה רווית אסף, שהייתה מלכת היופי בשנת 1992. "תמיד סבתא שלי הייתה חברה הכי טובה שלי. הכיף הכי גדול שלי אחרי בית הספר היה לבוא למספרה. הייתי מחכה לזה, בורחת לפעמים מבית הספר ומגיעה לשם".

עוד סיפרה לוי על אביה, ששם קץ לחייו כשהייתה בת 15. "כשהודיעו לי שהוא התאבד זה היה בבית החולים. הוא עוד לא נפטר אז, הוא היה מונשם ומורדם במשך יומיים. לקחה אותי עובדת סוציאלית ואמרה לי ממש בפנים: 'תקשיבי, אבא שלך קפץ מקומה שישית וכנראה לא יחיה'. לא הבנתי איך החיים ממשיכים ואנשים יוצאים לעבודה בבוקר, כשאבא שלי שהיה צמוד אליי ויום קודם התחבקנו - לא נמצא בעולם".

על השיר שהקליטה לאביה אמרה: "תמיד ידעתי שאשיר עליו. רציתי להקדיש לו משהו, להנציח אותו". כמו כן, הוסיפה: "יש חיים אחרי, אם אתקע עכשיו ואתאבל כל הזמן, זה לא יחזיר אותו. גם זה שאני עושה מה שאני אוהבת לא יחזיר אותו, אבל לפחות זה ממלא ומספק".