"אני באמת אוהבת את עצמי": מאיה בצלאל כובשת את הקהל

שדרנית הרדיו מרבה לצחוק על המשקל שלה אך לא מוטרדת ממנו יותר מדי, גדלה בקריית גת עם שבעה אחים אך מעולם לא השתמשה בקלף העדתי - ואינה להוטה לכבוש את אור הזרקורים. "רציתי שקולי יישמע"

זמן צפייה: 10:46

מאיה בצלאל מככבת על המסכים כבר עשור, אך מזוהה לאו דווקא בזכות המידות הנראות לעין שלה – אלא בזכות הקול שמרעים את הבקרים בתוכנית "מעירים את המדינה" ברדיו לב המדינה לצידו של קותי סבג. "אני ומאיה מכירים כבר שנים", סיפר סבג. "היא הייתה מקסימה, הסבירה לי שהיא לא אהבה אותי באח הגדול והיא לא הצביעה לי. האינסטינקט הראשוני היה לא להסתכל עליה ולא לדבר איתה יותר בחיים, אבל היה בה משהו מעבר ומאז אנחנו חברים".

מי שגדלה במשפחה בת עשר נפשות בקריית גת, והוגדרה פעם "הצל של נינט", לא ניסתה אף פעם לגזור בדרך קופון עדתי. "נכון שבאתי מעיירת פיתוח, אבל הנה, אני עובדת בתעשייה הזאת. נכון שזה רדיו לב המדינה ולא גלי צה"ל, אבל עדיין אני מקבלת את הבמה", הצהירה.

עוד בחדשות 13:

ערבי צפייה וטריוויה: דור חדש של מעריצים חוגג 25 שנה ל"חברים"

Dvipib
מאיה בצלאל

בצלאל אומנם לא ממש בורחת בהפגנתיות מהפריים של מדורי הרכילות ומהחתונות של החברים המפורסמים שלה, אבל אין לה שום כוונה לעשות לעצמה קיצורי דרך כדי להתחלף איתם בתפקיד. "אני מעדיפה להמשיך ולנסוע ברכב הקטן והחמוד שלי, לגור בבית הסבבה שלי ולהישאר במקום שהוא לדעתי שפוי", אמרה.

למרות שבצלאל מרבה לצחוק על המשקל שלה, נראה כי לא מדובר בסוגייה שמטרידה אותה. "בתקופות שהייתי הכי רזה שלי, לא אהבתי את עצמי כל כך", סיפרה. "עכשיו ילדתי, ואני באמת אוהבת את עצמי". גם החבר מושיק גלאמין סיפר: "בחיים לא שמעתי אותה אומרת 'אני שמנה' או 'אני שונאת את עצמי'". בצלאל הסבירה: "גדלתי במשפחה עם שבעה אחים ואחיות. כשאתה גדל בקבוצה כזאת אתה מחפש לבלוט. רציתי שיישמע קולי, זה לא בא מהמקום שאני שמנה אז אני מפצה על דברים אחרים".