BETA

16.05.2016

14:14

איך שורדים את החום? שותים
איך שורדים את החום? שותים,
אינסטגרם

כשהחום הורג: 8 דרכים להתאמן בקיץ

אימוני כושר בחום הם לא אידיאלים, אך לשבת כל היום על התחת בחדר ממוזג זה הרבה פחות אידיאלי. איך תוכלו להתאמן חכם כשהשרב מגיע? מוטב שתשמרו על הכללים הבאים

שמעתם פעם על אימוני היוגה בחום, בו המתאמנים מזיעים בצוותא בחדר מחומם של 40 מעלות ותוספת לחות למשך שעה וחצי? ובכן, כמו שהם לא מתעלפים, כך גם אתם לא תתעלפו אם תתאמנו בצורה חכמה במזג אוויר חם. בעצם, המצב האידיאלי הוא להתאמן בחוץ בכל ימות השנה, ואם תעשו את זה, הגוף שלכם ילמד להסתגל לאותם ימים חמים שמגיעים לפתע. הבעיה היא בעיקר ביום הראשון או השני של החום, כשהגוף עדיין אינו רגיל לשינוי. אז מה עושים? מכינים אותו ועושים הכל הרבה יותר בהדרגה. הנה 8 דרכים להכין אותו לחום.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

אימון קצר וקורע: ה-4 דקות שיכינו אתכם לקיץ

רוצים לרזות? אכלו מ-7 הפירות האלו

 

1. שותים

נשמע לכם מובן מאליו נכון? בכל זאת רבים המתאמנים שיוצאים לאימון בלי לשתות ומתייבשים במהלך האימון. בימים חמים במיוחד מתאמנים אמורים לשתות הרבה יותר מבדרך כלל, ואף לעצור להפסקות שתייה יזומות.

 

2. אבל לא רק מים

מים נחוצים לגופינו באופן כללי, אבל בימים חמים אנחנו מאבדים גם מלחים, מינרלים וויטמינים. מומלץ לשתות בימים חמים שייקים ירוקים ושאר מיצים שיחזירו את האנרגיה, הויטמינים והמינרלים לגוף. לרצים למרחקים שמרגישים צורך באנרגיה מומלץ לצרוך שקית מלחים.

 

 

באביב מתנקים מבפנים: 8 דרכים
 

באביב מתנקים מבפנים: 8 דרכים(פוטוליה)

 

3. מורידים הילוך

עדיף להתאמן כשחם מאשר לא להתאמן בכלל, אבל אל תהרגו את עצמכם. הורידו הילוך ובימים חמים במיוחד אל תעמיסו יותר מבדר"כ.

 

4. בדים קלילים

התאמנו עם בגדים קלילים המנדפים זיעה ביעילות, נעליים קלות וכמה שפחות אביזרים נלווים שמכבידים ומעמיסים. הימנעו בימים חמים מבגדים כהים שקולטים את קרני השמש ומחממים יותר.

 

5. שינה ובלי מחלות

אימונים בשינויי מזג אוויר דורשים כוחות ואנרגיה. אל תגיעו חולים לאימונים, ותדאגו לשינה טובה ואיכותית של 8 שעות לפחות.

 

6. אנרגיה זמינה

לפני אימון, דאגו לאנרגיה זמינה שנשארת לאורך זמן כמו למשל תמר וכמה שקדים עם קפה או בננה וחופן שקדים ואגוזים. אל תתאמנו על בטן ריקה.

 

7. מחזירים אנרגיה

לאחר האימון עשו מקלחת צוננת, שתו הרבה מים בהדרגה ולא המון בבת אחת, הרבו בפירות וירקות במשך היום, ותנוחו. השתדלו לא להגזים עם המזגן. הבדלי טמפרטורות קיצוניים מחלישים גם כן את הגוף.

 

8. שעות לאימונים

אם אתם מתאמנים בחוץ, השתדלו לא להתאמן בימים חמים לאחר השעה 8:30 בבוקר, ובערב התאמנו אחרי 18:30 כשהשמש שוקעת.