גדעון לוי: "היו נשים שלא היו מוכנות להישאר עם פרס לבד בחדר"

העיתונאי, שהיה בצעירותו עוזרו של הנשיא ורה"מ לשעבר, התייחס לחשיפתה של קולט אביטל לפיה פרס הטריד אותה מינית בשני מקרים לפחות, ואמר כי גם בתקופתו היו "כל מיני דיבורים כאלה"

זמן צפייה: 00:36

העיתונאי גדעון לוי התארח הערב (שבת) בתוכנית "המטה המרכזי" והתייחס לחשיפה של קולט אביטל, לפיה שמעון פרס הטריד ותקף אותה מינית. "בזמנו היו כל מיני דיבורים כאלה, אני לא יכול להגיד שידעתי פרטים", אמר לוי, שבצעירותו שימש כעוזרו של פרס במשך ארבע שנים.

כשנשאל האם אי פעם אישה ניגשה אליו וסיפרה לו שפרס הטריד אותה, או שהוא ראה משהו בוטה, אמר לוי: "היו דברים, התקופה הייתה אחרת. היו נשים שאני מכיר שלא היו מוכנות להישאר איתו לבד בחדר".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

דיווח בסוריה: ישראל חיסלה אסיר ביטחוני לשעבר סמוך לקונייטרה

שריפה במתחם קניות בקלנסווה: מבקרים פונו, חשש לקריסת המבנה

הפיגוע הרצחני במסגד באפגניסטן: דאעש נטל אחריות

לוי התייחס גם לשאלה מדוע אף אחת מהנשים שהוטרדו על ידי הנשיא לשעבר לא חשפה את הפרטים בזמן אמת, ואמר: "חלקן היו כפופות, חלקן העריכו אותו מאוד ולא רצו לפגוע אותו, ובואו נזכור את רוח התקופה - היו ימים אחרים אז".

כזכור, בשבוע שעבר פורסם בעיתון "הארץ" ריאיון שערך גידי וייץ עם ח"כ לשעבר קולט אביטל, דיפלומטית בכירה ששירתה בעבר כשגרירת ישראל בפורטוגל וקונסולית כללית בניו יורק, ושם היא טענה כי פרס תקף אותה מינית בשני מקרים שונים בשנות השמונים.