אולם התצוגה של רוש בובאה בפריז
אולם התצוגה של רוש בובאה בפריז (נעם בן צבי)

בונז'ור פריז: לג'יט ממשיכה להסתובב בעולם

החלטנו לטעום קצת מהקור האירופאי ולבקר בתערוכת Maison et Objet המתקיימת בפריז ומושכת אליה מעצבים ואדריכלים מכל העולם, יומן מסע

נחתנו בפריז, קצת קריר פה אבל באנו מוכנות עם תקווה קלה בלב שאולי אפילו יהיה קצת שלג אירופאי. בכל זאת, פריז קצת יותר קרובה מהחרמון. לא ביזבזנו רגע ויצאנו לדרך כשהתחנה הראשונה שלנו היא אולם התצוגה של רוש בובאה בסן ז'רמן. לאחרונה הוא שופץ והיום בקומת הכניסה מוצגת הקולקצייה החדשה שעיצב רפאל נבות. לאחר הפגישה המרגשת עימו, הוא הראה לנו את החלל, סיפר על עיצוביו לרוש בובאה ולפרויקטים אחרים וישב איתנו לשיחה מרתקת על עבודתו והראייה שלו על עולם העיצוב הצרפתי ובכלל. לאורך הריאיון, הגיעו לברך אותו כמה אושיות צרפתיות ששמחנו לפגוש בעצמנו אבל עליהן בהמשך. הריאיון המלא בקרוב.

רפאל נבות עם אודית לורן בלקין
רפאל נבות עם אודית לורן בלקין (נעם בן צבי)

מסן ז'רמן הרחקנו לרובע ה-12 כדי לפגוש את המעצבת המאוד צבעונית מטלי קרסט. הסטודיו שלה, נמצא בתוך חצר פנימית יפהפייה עם חלונות גדולים וצמחייה ירוקה. חלונות גדולים צופים על החצר מחלל הסטודיו כשבקומה השנייה נמצא ביתה בו היא מתגוררת עם בן זוגה ושני ילדיהם. הדבר הכי בולט לאורך השיחה הוא היותה נטולת קישוטים וקשקושים. המקום ממנו היא באה הוא אמיתי ולמען האמת לא כל כך מרגיש צרפתי. אם היינו צריכות לנחש, דווקא היינו חושבות שהיא מחלקה הצפוני של היבשת. היא אוהבת את איקאה והיא לא מתביישת בכך. פונקציה מבחינתה, קודמת ליופי. גם את הריאיון איתה תוכלו לקרוא בקרוב בלג'יט.

מטלי קרסה בריאיון
מטלי קרסה בריאיון (נעם בן צבי)

היום הראשון שלנו בפריז.

אולי יעניין אותך גם...