London Design Fair
London Design Fair (צילום יחצ)

סמנו ביומנים: התערוכות, הפרסים ואירועי העיצוב שיעשו את 2019

חצי שנת 2019 כבר עברה אז חשבנו להזכיר לכם את מיטב הפסטיבלים, הירידים, התערוכות והאירועים שממש לא תרצו לפספס בחצי שנה שנותרה. לגזור ולשמור

ינואר

CES, 8-11 ינואר, 2019. לאס וגאס
תערוכה העוסקת בתחום האלקטרוניקה והבידור הביתי ומציגה את החידושים האחרונים בטכנולוגיה של המותגים מכל העולם. מדי שנה משתתפים בה קרוב ל 100,000 מבקרים.
www.ces.tech

Heimtextil, 8-11 ינואר, 2019. פרנקפורט, גרמניה
היריד המוביל לטקסטיל המיועד לעיצוב. התערוכה תפתח את העונה עם מתחם מיוחד למגמות וחידושים בטקסטיל ובעיצוב פנים כשבתערוכה הקרובה יפתח מתחם מיוחד לעיצוב מלונאות ואירוח. התערוכה הקרובה תתפרס על פני שישה אולמות ענקיים ויציגו בה למעלה מ 400 יצרנים בינלאומיים.
https://heimtextil.messefrankfurt.com

Heimtextil
Heimtextil (צילום יחצ)

BAU, 14-19 ינואר, 2019. מינכן, גרמיה
יריד הסחר המוביל לארכיטקטורה, חומרים ומערכות שונות לבניה. התערוכה מכסה את כל הספקטרום של תחומי התכנון והבנייה ומתקיימים בה, בין היתר, פאנלים במגוון נושאים כמו: דיגיטל בבנייה, בתים חכמים, בידוד, אוורור, מיגון מפני אש ועוד.
https://bau-muenchen.com

Maison et Objet , 18-22 ינואר, 2019. פריז, צרפת
תערוכת עיצוב המתקיימת מדי שנה בינואר ובספטמבר. התערוכה מנסה לנתח את ההיבטים הרגשיים, היצירתיים והמסחריים המרכיבים את עולם עיצוב הבית וסגנון החיים. התערוכה חושפת קולקציות חדשות של מעצבים ומותגים מובילים וחדשים כמו גם מגמות עכשוויות בעולם העיצוב ומקורות השראה לשנה הקרובה. התערוכה מחולקת לשלושה חלקים עיקריים, ובהם גם חללים חדשים המוקדשים לטקסטיל: MAISON מוקדש לאבזור פנים, OBJET מוקדש לקמעונאות, ואילו החלק השלישי, Influences, מוקדש לעיצוב ואדריכלות.
https://www.maison-objet.com/en

imm cologne | The international interiors show, 14-20 ינואר, 2019. קלן, גרמניה
תערוכת ריהוט ואביזרים המציגה את הטרנדים הבאים בעולם עיצוב הפנים. בתערוכה מציגים מותגים מובילים לצד מותגים חדשים ופורצי דרך. את התערוכה מלווה שבוע העיצוב PASSAGEN 2019 Interior Design Week Köln היוצר חגיגה בכול רחבי העיר.
http://www.imm-cologne.com

imm cologne
imm cologne (צילום יחצ)

FORMEX, 15-18 ינואר, 2019. סטוקהולם, שוודיה
התערוכה הוותיקה הוצגה לראשונה ב 1960 ומתקיימת מאז פעמיים בשנה, בינואר ובאוגוסט. יש בה יותר מ 900 מציגים והיא מוקדשת לעיצוב פנים, אופנה ואביזרים. מלבד ההזדמנויות העסקיות, היריד מזמן למבקרים מידע על חידושים, מגמות והשראה כמו גם את התצוגה של "פורמקס טרנדס" – ובה שלושת המגמות הגדולות ביותר של העונה הקרובה על פי מארגני התערוכה והמציגים.
https://www.formex.se

iF DESIGN AWARD 2019, 22-24 ינואר, 2019. המבורג, גרמניה
תחרות עיצוב המכנסת צוות שופטים ומכריזה על המנצחים. בכל שנה, iF International Forum Design GmbH מארגן את אחת מתחרויות העיצוב המפורסמות בעולם בה משתתפות למעלה מ 5,000 הגשות מ 70 מדינות שונות. מדי שנה, משרדי אדריכלות, עיצוב פנים, עיצוב מוצר ותקשורת חזותית מגישים את מועמדותם לתחרות על מנת לזכות באות המצוינות בתחומם.
https://ifworlddesignguide.com

Architect@Work, 30-31 ינואר, 2019. לונדון, בריטניה
התערוכה, שנמשכת יומיים בלבד, מכוונת לקהל האדריכלים ומעצבי הפנים. נושא התערוכה השנה הוא "אור" ובנוסף יהיו פאנלים בנושאים חמים כמו איכות-חיים בחללי עבודה.
www.architect-at-work.co.uk

פברואר

ambiente, 8-12 פברואר, 2019. פרנקפורט, גרמניה
התערוכה הנחשבת לאחת הגדולות בעולם, תתפרס השנה על פני 70,000 מ"ר ויציגו בה כ 1,700 מציגים שיציעו את כל מה שקשור לסגנון חיים, ריהוט, מטבחים, אבזור משלים וכול מה שמסביב.
https://ambiente.messefrankfurt.com

Ambiente
Ambiente (צילום יחצ)

Stockholm Design Week, פברואר 4-10, 2019. סטוקהולם, שוודיה
Stockholm Furniture and Light Fair
בין האירועים החשובים ביותר בלוח השנה של העיצוב הסקנדינבי. שבוע העיצוב השנתי של שטוקהולם מורכב מיותר מ 200 אירועים מיוחדים הפזורים בכל רחבי העיר במקביל לתערוכת הריהוט והתאורה המתקיים מדי שנה במהלך החודש. האירועים הם מקום מפגש של עדכונים והשראה לקניינים, אדריכלים ומעצבים מכל רחבי העולם.
www.stockholmdesignweek.com
www.stockholmfurniturelightfair.se

Stockholm Design Week
Stockholm Design Week (צילום יחצ)

Nomad, פברואר 7-11, 2019. סנט מוריץ, שוויץ
התערוכה מציגה אמנים וגלריות מובילות מתחום האמנות בפורמט שונה וחדשני המותאם, לדברי קברניטי האירוע, למאה ה-21. התערוכה מתקיימת בלב האלפים השוויצרים במבנה של אחוזה מרשימה ומיועדת לאמנים, אספני אמנות, מעצבי פנים ואדריכלים. עם הזמנה מראש בלבד.
www.nomadstmoritz.com

מרץ

Collective Design, מרץ 8-10, 2019. ניו יורק
יריד שנתי המתקיים באביב שבו מבחר בינלאומי של גלריות המציגות יצירות מהמאה
ה 20 ו ה 21 לצד עבודות של אומנים צעירים ומבטיחים מכל העולם. היריד הוא תולדה של שילוב כוחות והקמת קולקטיב של אומנים, מעצבים, אוצרים ואספנים שזיהו את להוציא אל האור אמנים ולתת במה ליצירות עיצוב ואמנות עכשווית. התערוכה הפכה לחלק חשוב ובעל משמעות בסצנת התרבות הניו יורקית ובכלל.
www.collectivedesignfair.dekodesign.com

ISH, 11-15 מרץ, 2019. פרנקפורט, גמניה
יריד המתמקד בניהול אחראי של מים ואנרגיה בבניינים כמו גם עיצוב מודרני של חדרי רחצה, חימום בר קיימא, טכנולוגיות מיזוג ומערכות בית חכם.
https://ish.messefrankfurt.com/frankfurt/en.html

Arctic Design Week, 19-23 מרץ, 2019. לפלנד, פינלנד
שבוע העיצוב הצפוני ביותר בעולם מזמין לבוא ולחוות פסטיבל בן שבוע ברחבי העיר. הפסטיבל מציע מפגש בין אנשים מתעשיות ומדינות שונות בדגש על עיצוב ארקטי והצגת תפקידו החיוני של העיצוב בחיי היום יום. במהלך השבוע, מתקיימות הרצאות על עיצוב כמו גם סדנאות, תערוכות עיצוב וחנויות פופ אפ. נושא השבוע יהיה השנה "עיצוב לאושר".
www.arcticdesignweek.fi

Arctic Design Week
Arctic Design Week (צילום יחצ)

MADE Expo Milan, 13-16 מרץ, 2019. מילאנו, איטליה
תערוכה חשובה בנושא תעשיית הבנייה וכן אחד האירועים החשובים באירופה המוקדשים לארכיטקטורה ובינוי. התערוכה עוסקת בתחום חומרי בניין, חלונות, דלתות, פתרונות מעטפות בניין, גימורים, משטחים וחידושים בתוכנה וחומרה הרלוונטיים לתחומים המוצגים.
http://www.madeexpo.it

iF DESIGN AWARD 2019, 15 מרץ, 2019. מינכן, גרמניה
ערב גאלה חגיגי של תחרות העיצוב העולמית והענקת הפרסים לזוכים.

אפריל

Milan Design Week, 9-14 אפריל, 2019. מילאנו, איטליה
שבוע העיצוב של מילאנו הוא אירוע חשוב בלוח השנתי, כאשר התערוכה Salone del Mobile היא גולת הכותרת ומקביל לה מתקיימים אירועים נוספים ברחבי העיר כולה. במהלך השנה מתקיימים גם אירועים במוסקווה ובשנחאי.
www.salonemilano.it

A' Design Award, אפריל, 2019. איטליה
תחרות בינלאומית באיטליה לאדריכלות, עיצוב ואומנות שהפרסים בה ניתנים על הקונספט, העיצוב והמוצר הטובים ביותר. פתיחת ההרשמה לתחרות און לין.
competition.adesignaward.com

מאי

ICFF, 19-11 מאי, 2019. ניו יורק
תערוכת הריהוט והעיצוב הבינלאומית מתקיימת במשך ארבעה ימים במקביל לתערוכה NYCxDesign. התערוכה המתקיימת מזה כשלושים שנה, נחשבת לבעלת מוניטין ומשמשת כפלטפורמת עיצוב גלובאלית בצפון אמריקה. למעלה מ 900 מציגים מרחבי העולם מציגים בה טרנדים ופיתוחים חדשים. השראה ניתן גם לקבל בפאנלים מקצועיים שונים.
www.icff.com

NYCxDesign
NYCxDesign (צילום יחצ)

BIENNALE ARTE 2019, 5 במאי עד 24 בנובמבר, 2019. וונציה, איטליה
תערוכת אמנות עכשווית בה מתארחים אומנים מהעולם כולו נערכת בוונציה מדי כשנתיים. התערוכה נחשבת לאחת מבין החשובות בעולם בתחום האמנות כשהמשתתפים בה הם האמנים הבולטים המייצגים את מדינותיהם ויוצרים עבודות אומנות במיוחד לאירוע.
www.labiennale.org

יוני

London Festival of Architecture, 1-30 יוני, 2019. לונדון, בריטניה
משך הפסטיבל כחודש ימים כשבמהלכו נוצרים מבנים ארכיטקטוניים ניסיוניים ברחבי העיר.
כמדי שנה, גם השנה בחרו מארגני פסטיבל האדריכלות נושא מרכזי שאתו מתמודדים המשתתפים. נושא השנה לשנת 2019 הוא – גבולות. לדברי המארגנים, לחיות בעיר משמע להיות מוקף בגבולות, גדרות, קירות, אזורים תחומים ומגבלות עירוניות אחרות. גבולות יכולים לעשות לנו סדר בחיים, להגדיר אותנו וליצור שלום בין שכנים, אבל אולי גבולות נועדו להיות מטושטשים ולא חד משמעיים? את זאת ועוד יחקרו המציגים.
www.londonfestivalofarchitecture.org

Design Miami, 11-15 יוני, 2019. באזל. שוויץ
התערוכה מתקיימת פעמיים בשנה – בקיץ בבאזל, שוויץ ובחורף (דצמבר) במיאמי, ארה"ב.
התערוכה פונה לאספני אומנות ועיצוב, קניינים, גלריות ואוצרים מרחבי העולם ומהווה חגיגה של אמנות, תרבות ומסחר.
basel2019.designmiami.com

Design Miami
Design Miami (צילום יחצ)

ספטמבר

London Design Festival (LDF), 14-22 ספטמבר, 2019. לונדון, בריטניה
במהלך ימי הפסטיבל לובשת העיר חג עם שלל אירועים המתרחשים באזוריה השונים. כדאי להצטייד במפה להורדה מאתר הפסטיבל, המציינת את הנקודות בהן מתרחשים הדברים. במקביל מתקיימות תערוכת עיצוב בעיר.

London Design Festival
London Design Festival (הדמיית האמן Henrik Vibskov)

100% Design, 18-21 ספטמבר, 2019. לונדון, בריטניה
התערוכה תציין השנה 25 שנות פעילות כשהשנה, כך מבטיחים המארגנים, תינתן במה למעצבים חדשים כמו גם למותגים וותיקים ומעצבים בעלי שם עולמי. התערוכה נוגעת בכל התחומים הקשורים בעיצוב פנים. תערוכה המתרחשת במקביל היא ה London design fair.
www.100percentdesign.co.uk

Dutch Design Week, 19-27 אוקטובר, 2019. איינדהובן, הולנד
שבוע העיצוב ההולנדי הופך למקום חם ולבעל משמעות בלוח העיצוב השנתי. האירוע המתקיים בכ-120 מקומות שונים ברחבי העיר כולל מיצגים, הרצאות, פורומים שונים של דיונים בתחום העיצוב וחדשנות בעיצוב, טקס הענקת פרסים, אירועי מוזיקה ועוד. הפסטיבל חושף לראשונה מעצבים צעירים ובוגרי האקדמיות לעיצוב ומדגיש בעיקר חדשנות, מחקר וניסוי, עיצוב וטכנולוגיות עתידניות.
www.ddw.nl

Duch Design Week
Duch Design Week (צילום באדיבות פורטפוליו)

דצמבר

World Architecture Festival, 4-6 דצמבר, 2019. אמסטרדם, הולנד
תחרות האדריכלות הנחשבת, בה אדריכלי העולם יכולים להגיש עבודה אחת נבחרת שאיתה יתמודדו בתחרות.

אולי יעניין אותך גם...