סטודיו אמן
סטודיו אמן (קולקטיב 45/46)

נוכחות חובה: אמנות יפנית, פולנית וגם ישראלית

תערוכות אירועים ומה שביניהם 16.8-22.8.18

עונת תערוכות בוגרי בתי הספר לעיצוב הסתיימה ואם הרגשתם שפספסתם משהו, זו ההזדמנות שלכם לראות עבודות נבחרות מכל תחומי העיצוב ומכל בתי הספר במקום אחד. תערוכת יוצאים לאור 2018 תיפתח הערב, חמישי, 16/8, בגלריית הרחוב ביפו העתיקה. זו השנה השנייה בה החברה לפיתוח יפו העתיקה יוזמת את התערוכה כחלק מהחזון לקדם אמנים צעירים בתחילת דרכם ולשמור על יפו העתיקה כמרכז תרבות. שישים עבודות יוצגו, באוצרות חגית פלד רותם ויובל סער, עורכי מגזין פורטפוליו.

יוסי עבודי,שנקר
יוסי עבודי,שנקר (צילום יחצ)

משהו טוב קורה ביפו, הערב, יום חמישי, 16/8, ייפתחו שני חללי סטודיו אמן חדשים במסגרת פרויקט סטודיו פופ אפ לאמנים ביפו העתיקה. בסמטת מזל דגים, ייפתח סטודיו האמן של לילך מדר, צלמת, קולאזי'סטית, מו"ל ועורכת מגזין האמנות FORNO העוסקת בפופ אפ הנוכחי ברפרנסים של תרבות המונים. בסמטת כיכר קדומים, ייפתח הסטודיו השני של קולקטיב 45/46 המורכב משלושה מעצבי תקשורת חזותית המשלבים בשנה האחרונה את עבודתם במרחב הציבורי, מה שמאפשר להם לעבוד בממדים גדולים ולשלב את השפות השונות שלהם כיצירה אחת.

Diving
Diving (לילך מדר)

האמן והיוצר פשמק מטצקי יציג את אש במוזיאון, תערוכת יחיד בגלריית רו-ארט החל מהערב, יום חמישי, 16/8. מטצקי הוא צייר החי ועובד בוורשה, סוריאליסט היוצר ניאו-פופ. עבודותיו מקבלות השראה מהאמנות עצמה, ממוזיקת טראש מטאל ומערימות של מגזינים שנזרקו על ידי שכן. התערוכה מוצגת עד ה 15/9. אוצר: ווקאש גורצ'יצה (מנהל שותף של גלריה ראסטר בוורשה).

Przemek Matecki, Small Paintings series
Przemek Matecki, Small Paintings series (יחצ)

גם אתם חולמים לראות אמנות יפנית מקרוב? לא חייבים לנסוע עד יפן בשביל זה (למרות שמומלץ). שלוש תערוכות חדשות ייפתחו בשבת, 18/8, במוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית בחיפה. הראשונה, כחול ולבן / פורצלן יפני, תערוכה המספרת את היסטורית התפתחות הפורצלן ביפן. הרבה השפעות זרות מסין, קוריאה והולנד לא עצרו בעד היפנים לפתח את האלמנטים הייחודיים להם ולשלבם ביצירה. התערוכה השנייה, היופי שבארעיות / עונות השנה, מספרת את סיפור השתלבות עונות השנה והשינויים של הטבע באמנות היפנית המסורתית, החומרים, המוטיבים והחוויה האנושית. בתערוכה השלישית, הדפסים יפניים מודרניים מאוסף המוזיאון המציגים שליטה מלאה בטכניקות ההדפס המגוונות ומיומנות גבוהה בניקיון הביצוע. שלמות. התערוכות נאצרו על ידי ד"ר אילנה זינגר בליין.

בית פרטי בקיאמאצי, קיוטו נישיגימה קאטסויוקי
בית פרטי בקיאמאצי, קיוטו נישיגימה קאטסויוקי (אוסף מוזיאון טיקוטין)

אולי יעניין אותך גם...