ג'יהן סאדאת, 2018
ג'יהן סאדאת, 2018 (עדי ברנדה)

נוכחות חובה – תערוכות אירועים ומה שביניהם 31.5-6.6.18

תערוכת יחיד חדשה בגלריה P8 בשם סדר חדש של עדי ברנדה תוצג החל מיום חמישי 31/5. בתערוכה תוצג סדרה של עבודות המבוססות על דמויותיהן של נשים בולטות בעולם הערבי, העוברות תחת ידיו של ברנדה טיפולים שונים. באף אחת מן העבודות החדשות לא נעשה שימוש במצלמה ולא צולם דימוי חדש. אוצרת: רווית הררי.

סדר חדש, ראניה אל עבדאללה, 2017
סדר חדש, ראניה אל עבדאללה, 2017 (עדי ברנדה)

במוזיאון תל אביב לאמנות יפתחו ביום חמישי 31/5 שתי תערוכות חדשות. הראשונה, של האמנית תמר הרפז והמלחין אסף חזן פחדתי להירדם עוד. התערוכה מכילה אובייקטים פיסוליים הפזורים על פני החלל ויוצרים צלילים. את התערוכה אצרה ענת דנון סיון והיא תינעל ב 3/11. התערוכה השנייה, היא של האמן אברהם אופק ונקראת גוף עבודה. בתערוכה, אופק מתחקה אחר חידת היצירה ומקומו של היוצר במעשה האמנות והחיים. אוצרת אורחת: גליה בר אור. נעילה: 20/10.

פחדתי להרדם עוד, מוזיאון תל אביב
פחדתי להרדם עוד, מוזיאון תל אביב (אלעד שריג)

המחלקה לתקשורת חזותית במרכז האקדמי ויצו חיפה מציגה, החל מיום חמישי 31/5 ובמסגרת שיתוף פעולה עם בית הספר לאמנויות של אוניברסיטת חיפה, את אורזים ת׳משכן. התערוכה היא למעשה מסע אודיו ויזואלי בו מספרים הסטודנטים את סיפורו של המשכן לאמנויות של האוניברסיטה מנקודת מבטם האובייקטיבית כאורחיו. הפרויקט נוצר במסגרת קורס ברודקאסט העוסק במושג 'מיתוג בתנועה', בהנחיית דוד אופנהיים וראש המחלקה ירון שין. אצרו את התערוכה פרופ' שרון פוליאקין בסיוע עופרי גיל והיא תינעל ב 28/7

אורזים ת׳משכן
אורזים ת׳משכן (הגר לב טוב)

בית האמנים בתל אביב יציג את תנועת המבוכים בשחור החל מיום חמישי 31/5. תערוכה מאת האמן יעקב בוסידן בה יוצגו עבודות גדולות ממדים בטכניקה של אקריליק על בד. הדרמה האינטראקטיבית היא המפתח לחוות את יצירתו בין הצורות והצבעים. את התערוכה אצרה אינה ארואטי.

תנועת המבוכים בשחור
תנועת המבוכים בשחור (יעקב בוסידן)

גלריה פריסקופ תציג את התערוכה שבירת הכלים של שולי בורנשטיין וולף החל מיום שישי 1/6. בתערוכה, סדרת קערות גדולות המתייחסת לנושאי מחזור. אצרו את התערוכה ורה פלפול ושרי פארן והיא תינעל ב 30/6

שבירת הכלים
שבירת הכלים (יחצ)

גלריית החוג לתקשורת צילומית, המכללה האקדמית הדסה ירושלים, תציג החל מיום רביעי 6/6 את התערוכה מטא-פוטו של הצלם דיוי בראל. בתערוכה יוצג מכלול רחב של עבודות, חלקן הוצגו בעבר וחלקן נחשפות לראשונה. אצר את התערוכה יוסי גלנטי והיא תינעל ב 27/6.

מטא-פוטו
מטא-פוטו (יחצ)

אולי יעניין אותך גם...