Fuorisalone
Fuorisalone (יחצ)

חולמים לבקר בשבוע העיצוב במילאנו מבלי לצאת מהבית?

לכבוד חמש עשרה שנות פעילות, החליטו מייסדי שבוע העיצוב לפנק את אנשי המקצוע וחובבי העיצוב במשחק המדמה שוטטות בין עשרות מהאירועים המרתקים המתרחשים בעיר

בוודאי שמתם לב, שלקראת יריד הריהוט הבינלאומי ואירועי הלוויין שיתקיימו בחודש הבא במילאנו, אנחנו דואגים להציג מיני קדימונים וטיזרים שבהם רמזים לגבי העומד להתרחש בעיר. כבר מזמן ידוע לכל, שבמהלך היריד ושבוע העיצוב, הופכת מילאנו לעיר כאוטית שבה מתרחשים מאות אירועים בו זמנית. המשתתפים, המציגים, האורחים, המבקרים וחובבי העיצוב, מכירים את ההתרוצצות וההתרגשות המאפיינים את מי שרוצים להספיק ולהגיע לעוד ועוד אירועים המתקיימים ברובעים השונים של העיר, אך כולם יודעים מראש שהמרוץ הוא אכזרי למדי ושאין סיכוי להספיק את הכל.

Fuorisalone
Fuorisalone (יחצ)

לכבוד חמש עשרה שנות פעילות, החליטו מייסדי שבוע העיצוב במילאנו, המתקיים במקביל ליריד הריהוט הבינלאומי, לאפשר גם למי שלא יגיע לעיר, לחוות את ההתרחשויות, ההפנינג והחגיגות העיצוביות והאורבניות המתרחשות בה. כדי להתחשב במי שיישאר בבית, אבל גם כדי להשאיר בחסותם של המבקרים מזכרת משעשעת, הגו מייסדי שבוע העיצוב את 'משחק הקופסה של שבוע העיצוב במילאנו' המאפשר לחוות את ההתרחשות העירונית הייחודית גם במהלך כל השנה כולה ובכל נקודה בעולם.

"המטרה שלנו הייתה ליצור משחק מקורי, ולא רק גימיק של האירוע. משהו שישקף את האווירה של שבוע העיצוב ויעניין גם את מי שכלל לא מכירים אותו" אמר כריסטיאן קונפאלוניירי, מייסד שותף של שבוע העיצוב "הגייתו של המשחק הייתה במפורש פרויקט עיצובי רב תחומי מורכב שהשתתפו בו מעצבי משחקים, מעצבים גראפיים, מומחי שימושיות ואנשי תקשורת ושיווק".

מטרת המשחק, ששמו, מן הסתם, Fuorisalone, היא לבחור את המסלול העירוני היומי הנכון, לתזמן ולמצוא את המקומות והאירועים החשובים ולאסוף חפצי עיצוב מעוצבים לפני כל האחרים. בין החפצים שיש לאסוף, נמצאים חפצים איקוניים כמו מסחטת המיץ של פיליפ סטארק, שולחן הגמד של פיליפ סטארק וכסא פנטון של ורנר פנטון. אמנם המשחק אינו מכיל את אלף ושלוש מאות האירועים השונים המתרחשים בעיר בששת ימי הפסטיבל, אבל נראה שהוא בהחלט מדמה את מה שקורה בשטח.

Fuorisalone
Fuorisalone (יחצ)

אולי יעניין אותך גם...