המשטרה התעלמה מעדות נאנסת בת 16 – והתוקף חופשי

פרסום ראשון: תלמידה מצטיינת נאנסה באכזריות בעת שהייתה בדרכה לביתה. המשטרה לא חקרה את החשוד ואביה לקח את החוק לידיו, דקר אותו באונס והוגש נגדו כתב אישום. הסיפור המלא מחר ב"שישי"

זמן צפייה: 03:31

האונס, הדקירה והמחדל המשטרתי: נערה בת 16, תלמידה מצטיינת מתנועת הנוער בני עקיבא, נאנסה באכזריות ע"י אדם שארב לה בעת שהייתה בדרכה לביתה. במשטרה נמנעו מלחקור את החשוד ואז אביה של הנערה לקח את החוק לידיו, דקר אותו וכעת הוא מואשם בתקיפתו.

מאז הספיק החשוד באונס להשתחרר מבית החולים. עד רגע זה, המשטרה לא חקרה את האדם שהנערה מאשימה אותו באונס ובמשטרה חקרו את הנערה כאילו היא אשמה או שותפה ולא כקורבן אונס.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בלב מרכז מסחרי באשדוד: מטען התפוצץ ברכבו של עבריין

חשד לרצח נוסף: בן 33 נורה למוות מרכב חולף בכפר דיר חנא

לוחם מג"ב נפצע קשה בפיגוע דריסה סמוך לקלנדיה

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "מיד עם היוודע דבר האירוע על חשד לתקיפה מינית, התקיימה בחודש יולי האחרון פגישה של הקורבן עם עובדת סוציאלית מהרווחה בעיריית יבנה ביחד עם חוקרת עבירות מין מיומנת מתחנת יבנה. במהלך הפגישה סירבה הקורבן להמשיך בהליך החקירתי ועל כן הוחלט ע"י כלל הגורמים המעורבים להמשיך את הטיפול בהליך הרווחתי בלבד".

עוד נמסר מהמשטרה כי "לאחר האירוע שבו היה מעורב אביה, זומנה הקורבן למתן עדות בשנית בתחנת המשטרה. במהלך עדותה נתגלו סתירות מהותיות ולחלק משאלות סירבה לענות ועל כן לא היה ניתן להגיע לזהות החשוד במעשה. משטרת ישראל רואה המאבק בעבירות מין כסוגיה ראשונה במעלה ומתייחסת לסוגיה בכובד ראש. חקירת האירוע תימשך ככל שידרש במטרה להגיע לחקר האמת ומיצוי הדין עם החשוד במעשה".