"חיפש מקום לכתוב שירים": נמשך החיפוש אחר הנעדר באינדונזיה

אביב משל גלש באי באלי לפני כשבוע, ומאז נעלמו עקבותיו. משפחתו מקווה שמצא מערה להסתתר בה, ולא מאבדת תקווה: "מייחלים שיום אחד ייעשה מכל הדבר הזה סרט"

זמן צפייה: 02:20

בסרטון האחרון שפרסם אביב משל, לפני שהוכרז נעדר בשבוע שעבר, רואים גלים מתנפצים על צוקים מרהיבים ורוחות עזות. משל, בן 23 מכפר סבא, נכנס לים לגלוש בחוף האי נוסה-למבונגן שבאינדונזיה – ומאז נעלמו עקבותיו. הוא טס לטיול במזרח ביחד עם חבר, כשהיעד הראשון היה הפיליפינים. משם המשיך לאינדונזיה, מדינה מוסלמית שלא מקיימת קשרים דיפלומטיים עם ישראל. לפני כמה שבועות נכנס לתחומה באמצעות הדרכון האמריקני שברשותו.

חרף העובדה שלישראל אין יחסים דיפלומטיים עם אינדונזיה, לבקשת משרד החוץ הקונסולרי השלטונות באינדונזיה פועלים לאיתורו. "חיפשנו יומיים בעזרת מסוקים וסירות, ביצענו סריקות ימיות, רגליות, והשתמשנו ברחפנים", סיפר חיליק מגנוס, ראש סוכנות חיפוש והצלה. "הפעלנו גם מערכת של צילום לוויני שמא הוא נמצא בלב ים". שטח החיפוש הוא עצום, אך המשפחה והמחלצים מקווים שהעובדה שהגלשן שלו לא נמצא, מעידה שאביב הצליח למצוא מסתור באחת המערות הרבות לאורך קו החוף והצוקים - וממתין שם לחילוצו.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

ישראלי בן 23 נעדר באינדונזיה לאחר שיצא לגלוש

היועמ"ש: מועד השימוע לא יידחה שוב – גם אם סנגורי רה"מ יתפטרו

מות בן ה-9 בבת ים: בכיר בעירייה נחקר בחשד לרשלנות

אביב משל, נעדר בבאלי באינדונזיה
אביב משל, נעדר בבאלי באינדונזיה | צילום: באדיבות המשפחה
סיוון, אחותו של אביב משל
סיוון, אחותו של אביב משל

מאז שהוכרז נעדר, אחותו הקטנה של אביב, סיוון, כתבה בחשבון הפייסבוק שלה: "אביב טס למזרח לטיול הגדול שלו והגיע לבאלי שאינדונזיה לפני כמה שבועות. ביום שני 17.6.19 ב-14:30 (זמן מקומי) הוא גלש סאפ באי נוסה למבונגן (island of Nusa Lembongan off of Bali) ומאז עקבותיו אבדו. מאז שנודע על העדרותו, צוותי חילוץ של האינדונזיים המקומיים חיפשו אותו בסירות באיים השכנים ובים. 'מגנוס חיפוש וחילוץ' עוזרים לנו אבל יש ברשותנו אזרחות אמריקנית ולכן משרד החוץ והשגרירות מתקשים לעזור לנו. בבקשה מכם. אם למישהו יש מידע עליו, על איפה הוא יכול להימצא, או כל דבר שיכול לעזור אני וכל המשפחה שלי נהיה אסירי תודה".

"הוא חיפש מקום שקט לכתוב שירים, ואז החליט לטוס לבד לאינדונזיה", סיפרה סיוון. "אנחנו מקדישים הרבה זמן מהיום לכל דבר שאפשר לעשות. זה לא הזמן לדעוך, זה הזמן לפעול בשבילו. זה מה שמחזיק אותנו. אנחנו מקווים שיום אחד ייעשה מכל הדבר הזה סרט". סיוון הוסיפה כי בפעם האחרונה שיצר קשר עם המשפחה דיבר עם אחותה. "הוא אמר לה שהוא מתגעגע, הם החליפו צחוקים".