"חולם בגדול": אסף גורן זוכה "האח הגדול" - בדרך לאלבום בכורה

לאחר שסיים כמנצח בעונת ה-VIP של התוכנית, גורן מסמן מטרה חדשה - לכבוש את מצעדי הפזמונים בארץ. הסינגל החדש שלו "אוי ואבוי לי", כבר צבר למעלה ממיליון צפיות. "נהנה להיות מול מצלמה"

זמן צפייה: 13:12

כשלושה חודשים לאחר שיצא מבית "האח הגדול" כמנצח של עונת ה-VIP, אסף גורן מסמן מטרה חדשה - לכבוש את מצעדי הפזמונים בארץ. גורן, שהתפרסם כרקדן ברייקדאנס, זכה להצלחה רבה בארצות הברית, שאף הביאה אותו להשתתף בקליפ של זמרת הפופ בריטני ספירס. פחות משבועיים אחרי שיצא לרדיו, הסינגל החדש שלו "אוי ואבוי לי" לקראת אלבום הבכורה, כבר צבר למעלה ממיליון צפיות. בין השורות, ניתן למצוא את חוויות השנים האחרונות שלו.

בגיל 13, זכה באליפות ישראל בג'ודו, ענף שבו ניבאו לו עתיד מזהיר – אבל אסף חלם על ריקוד. "הייתי לוקח את החגורות של כולם, קושר אותן ועושה מהן חבל", אמר גורן. "הייתי יורד למטה, לוקח אוטובוס לדיזנגוף סנטר, שם היו אימונים כמעט כל יום – זה היה המרכז של הברייקדאנס בארץ".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

"רצים ממקום למקום": יממה עם הכבאים שנאבקו בגל השריפות

לאחר התפטרות מיי: אלו המועמדים שיתחרו על ראשות ממשלת בריטניה

בתום השרב: הושגה שליטה על השריפות בדרום; דליקות פרצו בצפון

אסף גורן
אסף גורן

בשלב מסוים, התאכזב מהתעשייה המקומית, והחליט לעלות על טיסה ללוס אנג'לס. "הלכתי לשלושה ימי אודישן של מדונה", סיפר, "מתוך 4,000 רקדנים הגעתי ל-11 האחרונים, אבל רק העשירייה הראשונה נבחרה". בגיל 21, התאהב לראשונה בפורמט הריאליטי. "להיות מול מצלמה, לדעת שאני יכול 'לגעת באנשים' רק בזה שאהיה מי שאני - זה כיף, אני נהנה מזה". בעיר החלומות, גילה גורן שכושר ההתמדה שלו מביא אותו גם לתוצאות - והחל להשתתף בתוכנית ריאליטי בזו אחר זו.

הזכייה ב"אח הגדול" הייתה אחת החוויות המכוננות ביותר עבור גורן ועבור משפחתו. "לא היה לי קל לצפות בתוכנית", סיפרה אימו של אסף, רחלי. "היו שם 'כרישים' חזקים יותר. מצד שני, נראה לי שהייתה כלפי אסף המון הערכה, הוא חולם בגדול. סמכתי עליו בדרך שלו", הוסיפה. גורן הוא שונה בנוף - תמים, שמח, מוזר וייחודי. הוא הוכיח בערב ההשקה לסינגל הבכורה שלו שלפעמים, חלומות באמת מתגשמים.