בשל שיטפונות: עשרות נתקעו בעין עבדת בנגב - אין סכנה לחייהם

עשרות מטיילים נקלעו למזג אוויר סוער ונתקעו בחניון לילה של המעיין בדרום הארץ. לאחר שיצרו קשר עם יחידת החילוץ הר הנגב, הוחלט לא לחלצם - ושיעבירו את הלילה במקום

זמן צפייה: 00:15

עשרות מטיילים נתקעו הערב (רביעי) בחניון לילה של מעיין עין עבדת שבנגב בעקבות שיטפונות בדרום, כאשר לא נשקפת סכנה לחייהם. המטיילים יצרו קשר עם יחידת החילוץ הר הגנב, והוחלט שלא לחלצם וכי הם יעבירו את הלילה במקום.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-20191016-2301' autoplay='0' credit='' desc='שיטפונות בנחל ירוחם' kid='1_au7kx2v7' duration='37'']

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

תיעוד: הרגעים שאחרי פגיעת הברק בבני המשפחה בחוף זיקים

תיעוד: שוטר יורה בטייזר לעבר צעיר שמסרב להתפנות בניידת בשבת

הרכב מתפוצץ באמצע הכביש: תיעוד החיסול סמוך לאור יהודה

מזג האוויר הסתווי בימים האחרונים הביא אתמול לטרגדיה כאשר בעקבות שרשרת סופות רעמים חמורות שהשתוללו באזור הדרום, ברק פגע בחמישה בני משפחת חזות מבאר שבע, אשר בילו בחוף הים בזיקים. כתוצאה מכך היום נקבע מותו של אשר חיים חזות בן ה-14, שהובא למנוחות הערב בבית העלמין בבאר שבע.

באותו אירוע קשה, כאמור, נפגעו ארבעה בני משפחה נוספים - אפרת בת ה-21, שעדיין מאושפזת בבית החולים, נפצעה קשה ממכת הברק וצוותי מד"א הצליחו לייצב את מצבה ולהחזיר לה דופק. שלושה אחים נוספים נפצעו קל עד בינוני - אלעזר חזות בן ה-214, אחיו של אשר ובעלה של אפרת, אלחנן חזות בן ה-17 ופדות בת ה-13.