מהפכה ביוטיוב: האתר ששינה את הרגלי הצפייה משנה את פניו

שירות חדש שהושק בישראל יאפשר למשתמשים לצפות בסרטונים ולשמוע מוזיקה - ללא הפרעה של פרסומות. בנוסף, יהיה ניתן להוריד תכנים ולצפות בהם בהמשך ללא שירות אינטרנט

זמן צפייה: 02:27

המהפכה של יוטיוב: שירות חדש שהושק בישראל מאפשר לצפות ללא פרסומות, לקבל את סיפריית המוזיקה הפופולרית וגם מאפשר להורים למנוע מילדיהם גישה לאינטרנט בזמן שהות באפליקציה.

השבוע הושקו בישראל שירותי "יוטיוב מיוזיק" ו-"יוטיוב פרימיום", שיאפשרו למשתמשים, תמורת עשרים עד שלושים שקלים, להינות מהקליפים המוכרים בלי פרסומות ומשירות מוזיקה שדומה לספוטיפי ולאפל מיוזיק. בניגוד לאפליקציות אחרות, יוטיוב הוא שירות חוצה גילים ומכאן כוחו הרב. בתוסף החדש משתמשים יוכלו להינות מהאפשרות להאזין למוזיקה ולהשתמש בטלפון במקביל לפעולות אחרות, ובנוסף, יהיה אפשר לקבל תכני וידאו בלי פרסומות.

לכתבות נוספות בנושא >>

מוצרט ב-3 דקות? האפליקציה הישראלית שמלמדת נגינה על קלידים

הצצה לאפליקציה החדשה שנותנת מתנות – בתמורה לקבלות מהסופר

האפליקציה שמנסה לסייע לילדים לשמור על המשקל – ומעוררת זעם

ילד משחק באייפד
ילד משחק באייפד | צילום: Gettyimages

בנוסף, האפשרות החדשה להוריד סרטים לטלפון ולהשתמש בהם כשהוא לא מחובר לרשת תאפשר גם שימוש חסכוני בחבילת הגלישה וגם שליטה מלאה בתכנים שאליהם נחשפים הילדים, סוגיה בוערת במיוחד להורים המודאגים. "לי בתור הורה זה משהו שהוא מאוד חשוב. לדעת שאם הן מחפשות משהו מסוים הן מ'בלות את זה ולא דברים שהן לא רצו ושאני לא רוצה שהן יקבלו", סיפר אלון מלר, אב לשתי בנות.

המחיר של שירותי המוזיקה החדשים של יוטיוב, שניתנים חינם בחודש הראשון, דומה למחירים שגובים המתחרים. שירות החינם המוכר עם הפרסומות נמשך כרגיל. עכשיו, האתר ששינה את הרגלי הצפייה וההאזנה בכל העולם מנסה לשנות את פניו.