נפרדים מהלוויין? חברת יס מקפלת את הצלחות ומשיקה שת"פ עם אפל

החברה שהביאה לישראל את מהפכת השידורים בלוויין יצאה בשיתוף פעולה עם ענקית הטכנולוגיה, במטרה לעבור לשידורים על גבי אינטרנט. זאת, למול התחרות הגוברת בשוק הטלוויזיה

זמן צפייה: 02:08

לפני כ-20 שנים חברת YES הביאה לישראל את מהפכת השידורים בלוויין. עכשיו, למול התחרות הגוברת בשוק הטלוויזיה, יס מתחילה לקפל את הצלחות לטובת השידורים באינטרנט ומכריזה על שיתוף פעולה עם ענקית הטכנולוגיה אפל.

שוק הטלוויזיה והתוכן בישראל עובר בהדרגה מהתשתיות המסורתיות לאינטרנט, והשבוע עשה צעד נוסף בכיוון הזה: יס עוברת גם היא, אחרי המתחרות שנוגסות בנתח השוק שלה, לשידורים על גבי האינטרנט. יס הודיעה אתמול (שני) על שיתוף פעולה עם חברת אפל העולמית, גם בממיר של אפל שדרכו תעבירו ערוצים תמורת עשרה שקלים בחודש, וגם בתוכן.

לכתבות נוספות בנושא >> 

המפגש המרגש בין אסירים לשעבר – לשחקני הסדרה שנעשתה אודותיהם

הדור הבא של ערוץ הקניות: מובילי דעת קהל מוכרים מוצרים מהבית

הוא חוזר: ארנולד שוורצנגר שב עם סרט נוסף של "שליחות קטלנית"

לוויינים
לוויינים | צילום: חדשות 13

התכנים של אפל טיוי שיושקו בתקופה הקרובה יהיו זמינים חינם לצרכנים של החבילה של יס במשך שנה. אבל במחירים דווקא אין טלטלה. פרטנר מציעה חבילה בסיסית זולה במחיר של 69 שקלים, שם תוכלו למצוא את הכלה מאיסטנבול ואת מר רובוט, ותקבלו את נטפליקס חינם לחצי שנה. גם בסלקום, שם תוכלו לצפות בעמק הסיליקון, ובסדרה המוערכת החדשה "השומרים", תשלמו כ-69 שקלים בחודש, מחיר שיישאר בתוקף במשך חצי שנה בלבד.

מחיר חבילת הטלוויזיה של הוט היא 179 שקלים לחודש, שם תוכלו לצפות ב"שאבאבניקים" וגם ב"סיפורה של שפחה". יס אמנם מציעה את "סטינג טיוי" - חבילה מוזלת עם הרבה פחות תכנים, ב-59 שקלים לחודש, אבל חבילת הפרימיום שלה היא היקרה ביותר – 199 שקלים, והיא כוללת גם את העונה החדשה של פאודה ואת העונה השנייה של תאג"ד. בנטפליקס, אגב, תשלמו בין 60-33 שקלים.