חובבי ספורט ושטח? זה הגאדג'ט שאתם חייבים להכיר

MFI Marine הם משקפי שמש ייעודים לרכיבה הכוללים מצלמת Full HD , מראה ספורטיבי ותג מחיר לא קטן. אז במה מדובר? הנה כל מה שצריך לדעת

זמן צפייה: 01:50

הכירו את ה -MFI Marine, משקפי שמש חכמים שיתחברו למכשיר הסלולרי שלכם באמצעות קישורית בלוטות' ויתעדו  את כל מה שעיניכם רואות וישאירו את ידיכם פנויות לחלוטין -מבלי שתצטרכו לדאוג לכוון ולהתעסק עם מצלמה. מה שנראה כגאדג'ט מגניב שמיועד בעיקר לפעילות שטח, הופך רלוונטי יותר בעידן ובו כלי רכב דו גלגליים השתלטו על המרחב העירוני, ונראה כי גם נהגים אלו זקוקים לכלי יעיל שיתעד את נסיעתם.

אז במה מדובר מבחינת המפרט? ובכן, MFI Marine הם משקפי שמש ייעודים לרכיבה הכוללים מצלמה  עם חיישן 14 מגה פיקסל לצילום ברזולוציה של  1920*1080P, זיכרון 8GB מובנה,  אפשרות הקלטה ב - 1080p@30fps/720p@60fps ועדשות מחוזקות עם פולורייזר  ומסנן קרינה UV400 להגנה על העיניים מפני קרני שמש ישירות. לפי היבואן המקומי Barcom, הרי שלמשקפיים סוללה המאפשרת עד 60 שעות  עבודה.

Capture 4346 37 357
מתאימות לכביש אבל גם לפעילויות ימיות | צילום: צילום: myfutureinnovation

מיבואנית המשקפיים בישראל, כאמור חברת  Barcom, נמסר כי " מצלמות דרך לתיעוד הרכיבה הפכו בתקופה האחרונה לפופולריות מאוד בקרב רוכבי דו-גלגלי. היתרונות הגדולים של מצלמות תיעוד רכיבה ברורים לחלוטין, והם עשויים להציל את הרוכב במגוון מצבים – החל מדו"ח תנועה לא מוצדק ועד תביעת נזיקין בבית-משפט. צילום באמצעות משקפיים עשוי להיות הרבה יותר הגיוני ופשוט מאשר צילום באמצעות מצלמה או סמארטפון בעיקר כי שתי הידיים נותרות פנויות, לא צריך לעסוק בכיוון המצלמה כי העדשה ממילא מתעדת את המתרחש ולא פחות חשוב: המרכיב לא מפספס שום דבר בזמן הצילום, שכן לא צריך לבהות לתוך מסך, אלא מביטים ונהנים מהמתרחש, ובו־בזמן מצלמים אותו".

ומה לגבי המחיר? ובכן  העלות המומלצת לצרכן עומדת על כ-990 ש"ח, לא זול וקחו בחשבון שתצטרכו לבדוק את הנוחות של אלו בעצמכם. בנוסף לא ברור עדיין מה טיבם של המשקפיים עצמן, אך יחד עם זאת יש לציין שבעידן ובו מצלמות רכב הפכו למוצר חובה בכל כלי רכב, הריש מוצרים כמו המשקפיים הללו מהווים פתרון נח לרוכבי קורקינטים ושאר כלי רכב דו גלגליים עירוניים.